הדר לביא. צילום נטלי קוסקי
הדר לביא. צילום נטלי קוסקי

יו"ר מועצת הנשים של כפר סבא פורשת אחרי ארבע שנים בתפקיד

הדר לביא תמשיך לשמש כיו"ר ועד התושבים של מרכז העיר כפר סבא. "לפרישתי אין קשר למה שקורה עם ראש העירייה", היא אומרת

פורסם בתאריך: 2.10.17 15:07

יו"ר מועצת הנשים ויו"ר ועד מרכז העיר בכפר סבא, הדר לביא, הודיעה בשבוע שעבר כי היא פורשת מתפקידה כיו"ר מועצת הנשים העירונית. לביא שימשה בתפקיד במשך ארבע השנים האחרונות בהתנדבות, ולאחר שהודיעה על פרישתה לממלא מקום ראש העירייה צביקה צרפתי ולמנכ"לית העירייה אושרת גני גונן, היא עדכנה את התושבים גם בעמוד הפייסבוק האישי שלה על בחירתה לפרוש מהתפקיד.

"הגעתי למיצוי בעשייה הציבורית שלי במועצת הנשים ומתוך תחושה שהגשמתי את המטרות העיקריות שלי בתפקיד", אמרה השבוע לביא. במכתב שמסרה לעירייה על פרישתה היא נימקה כי "בכמעט ארבע השנים האחרונות תרמתי מזמני וממרצי לטובת משפחות העיר ובפרט עבור הנשים. הצלחתי למנף את העשייה הנשית בעיר ולהגיע להשגים שהיו חשובים לי ולציבור בפרט הנגשת השירותים ואפשרויות התנדבות בעיר לצעירות מתוך תפיסה קהילתית ומחויבות להמשיך לבנות אותה גם בדור הכפר סבאים הבא, ויצירת שקיפות והנגשה בשירותים הציבוריים עליהם אני אמונה".

נזכיר שבבחירות האחרונות הדר לביא רצה ברשימת מעוף, רשימתו של ראש העיר יהודה בן חמו, והגיע למקום השביעי ולא נכנסה למועצה. ביקשנו לברר איתה האם לפרישתה ממועצת הנשים יש קשר למועד הקרב של השימוע נגד ראש העירייה, אחריו, אם יוגש נגדו כתב אישום, צפויות להתקיים בחירות פנימיות לראשות העירייה.

"פרשתי מהתנועה של ראש העירייה לפני כמה חודשים", אומרת לביא, "למיטב ידיעתי גם לא מכניסים אף אחד במקומו של ראש העירייה למועצה. הפרישה שלי לא קשורה בעניין הזה והיא התנהלה בלי שום קשר למה שקורה עם ראש העירייה".

צרפתי מסר על פרישתה של לביא: "אנו מודים לה על פועלה כיו"ר מועצת הנשים במשך ארבע השנים האחרונות ומאחלים לה בהצלחה בהמשך דרכה הפוליטית והציבורית".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר