שמעון סבג, יוני אשר ושר החוץ אלי כהן (צילום: יוסף הירש)
שמעון סבג, יוני אשר ושר החוץ אלי כהן (צילום: יוסף הירש)

בצל המלחמה: השר אלי כהן הדליק נר שישי של חנוכה עם ניצולי השואה של עמותת יד עזר לחבר

באירוע השתתפו גם יוני אשר, שאשתו דורון ובנותיו רז ואביב שוחררו לפני כשבועיים משבי החמאס, שגרירת גואטמלה בישראל ונציגת טאיוואן בישראל נציגי והשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים

פורסם בתאריך: 13.12.23 18:24

במעמד מרגש התקיים הערב (רביעי) בקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר בחיפה טקס הדלקת נר שישי של חנוכה. בטקס השתתפו שר החוץ אלי כהן, מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג, יוני אשר, שאשתו דורון ובנותיו רז ואביב שוחררו לפני כשבועיים משבי החמאס, שגרירת גואטמלה בישראל, אווה אצום ארבלו טריבוילייה דמוסקוסו ונציגת טאיוואן בישראל אבי יה-פינג לי. השתיים מסייעות רבות לעמותה, ובין היתר מגישות לה סיוע הומניטרי רב ביחידת האופנועים של העמותה ובמוקד החירום והמצוקה.

 

 

באירוע שהתקיים בחדר האוכל של העמותה השתתפו עשרות ניצולי שואה ונציגי השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים, בהם נשיאה, ד"ר יורגן בולר, דייויד פארסונס ויהודית סץ, סגנית מחלקת הרווחה, המסייעים שנים רבות למען רווחתם של ניצולי השואה של העמותה.

בתחילת מעמד הדלקת נרות החנוכה אמר שר החוץ כהן: "אנו נמצאים באחת משעותיה החשובות של מדינת ישראל, שבה אנו רואים ביתר שאת את הרוח הישראלית האיתנה בארץ ובתפוצות. אני מקווה שנרות החנוכה יאירו לנו את כל הימים הקרובים. חג החנוכה הוא חג הגבורה והאור, ואני מבקש לחבק את כל משפחות החטופות והחטופים ומייחל לשובם של כולם הביתה במהרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר