סמל רני תמיר ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמל רני תמיר ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

בוקר קשה נוסף: שני לוחמי צה"ל נהרגו, בהם סמל רני תמיר ז"ל מגני עם

דובר צה"ל פרסם הבוקר את שמותיהם של שני לוחמי צה"ל שנהרגו בקרבות ברצועת עזה. כמו כן נמסר כי לוחם צה"ל נפצע באורח קשה

פורסם בתאריך: 25.12.23 08:53

הלב נקרע: דובר צה"ל הודיע הבוקר כי שני לוחמי צה"ל נהרגו אתמול (ראשון) בקרבות ברצועת עזה: סמל רני תמיר, בן 20, מגני עם, לוחם בגדוד 50, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. רס"ר (מיל׳) ניתאי מייזלס בן 30, מרחובות, לוחם שיריון בחטיבת המחץ (14), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

סמל רני תמיר ז"ל היה בן 20 בנופלו. הוא היה לוחם בגדוד 50 שבחטיבת הנח"ל. הוא נפל ב-י"ב בטבת התשפ"ד, 24 בדצמבר 2023. מדובר צה"ל נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

רני תמיר ז"ל יובא למנוחות היום, יום שני, י"ג בטבת התשפ"ד, 25 בדצמבר 2023, בשעה 15:00 בבית העלמין בגני עם. עוד נמסר מדובר צה"ל כי "לבקשת המשפחה נבקש להימנע מסיקור תקשורתי". השבעה תתקיים בכתובת יער 57, גני עם, בין השעות 9:00-13:00, ו-16:00-20:00, עד ליום א' ה-31.12.

מהמועצה האזורית דרום השרון נמסר: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של סמל רני תמיר, בן 20 מגני עם, שנפל אתמול בקרב בעת מילוי תפקידו. רני הוא בנם של שרון ואלדד ואח לאייל, יאיר ודנה. בוגר בית חינוך ירקון. הלב נשבר. משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות תמיר, פרנק וכל קהילת גני עם בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו של רני ברוך לעד".

רס"ר ניתאי מייזלס ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

רס"ר ניתאי מייזלס ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

רס"ר במילואים ניתאי מייזלס ז"ל, מרחובות, לוחם שיריון בחטיבת המחץ (14), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. בן 30 היה בנופלו. הוא נפל ב-י"ב בטבת התשפ"ד, 24 בדצמבר 2023. מדובר צה"ל נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו, וכי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה. ניתאי ז"ל יובא למנוחות היום, יום שני, י"ג בטבת התשפ"ד, 25 בדצמבר 2023, בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי ברחובות. השבעה תתקיים בכתובת יהלום 17, רחובות, עד ליום א' ה-31.12.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

בנוסף נמסר מדובר צה"ל כי בקרב בו נפל סמל רני תמיר ז"ל, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 50, חטיבת הנח"ל. הפצוע פונה לטיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר