קו מתח גבוה צילום אילוסטרציה roman023 depositphotos.com
קו מתח גבוה צילום אילוסטרציה roman023 depositphotos.com

שש שעות בלי חשמל בכפר סבא: סער שלח מכתב, זה מה שמסבירים בחברת החשמל

שכונת הפרחים סבלה בסופ"ש מהפסקת חשמל ארוכה, ראש העירייה שלח מכתב למנכ"ל חברת החשמל וכתב: "התשתיות ישנות". חברת החשמל: "ב-2024 נבצע עבודות על מנת לשפר את איכות החשמל לתושבים"

פורסם בתאריך: 26.12.23 17:31

בעקבות הפסקת חשמל ממושכת בסוף השבוע, פנה ראש עיריית כפר סבא, אל מנכ"ל חברת החשמל. סער פנה אתמול (שני) למנכ"ל מאיר שפיגלר, בעקבות הפסקת חשמל ממושכת שנמשכה 6 שעות בשכונת הפרחים בעיר במהלך סוף השבוע הסוער.

"בתקופה זו, ישנה חשיבות גדולה על שמירה החוסן הקהילתי ועל שגרת פעילות בעורף עד כמה שניתן – שכן עורף חזק נותן רוח גבית לכוחות בחזית", כתב ראש העירייה במכתבו. "בעקבות תקלה חמורה ביותר שאירעה בשבת האחרונה, 23/12/23, בשכונת הפרחים בעיר כפר סבא, במשך 6 שעות נותק החשמל בבתי השכונה, על כל המשתמע מכך בשבת חורפית וגשומה, כשמאות בתים היו מנותקי אור וחום".

עוד כתב סער: " יש לציין כי אין זה אירוע ראשון, ופנייתי אליך היא בהמשך פניות חוזרות ונשנות של העירייה בנושא הפסקות החשמל בעיר. לאחר בדיקה אישית שביצעתי, התקלה נובעת מתשתית של חשמל, הגורמת לכך שבכל הזדמנות של גשם מעל לממוצע, החשמל מנותק ועוגמת הנפש הנגרמת לתושבים רבה עד מאוד. לאורך התקופה האחרונה, ביצעה חברת החשמל עבודות תשתית רבות, על מנת לשדרג את תשתיות החשמל הישנות, ואנו מברכים על כך ומודים על שיתוף הפעולה בנושא. דומה כי הגיעה השעה להמשיך בעבודות שדרוג התשתיות הישנות ברחבי העיר ולעבור להטמנה תת קרקעית של קווי החשמל, בהתאם לבניית תוכנית אב שלבית, באופן שישים קץ אחת ולתמיד למטרד החוזר והנשנה שגזל את מנוחתם והטריד את שלוותם של התושבים שפנו אליי בזה אחר זה".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "ביום שבת ,23.12.23 , בעקבות מזג אוויר סוער ורוחות עזות, אירעו מספר פגיעות ברשת החשמל שגרמו לנזקים ברשתות וכתוצאה מכך להפסקה באספקת החשמל. בכפר סבא בקטע הרחובות גלר, וששת הימים אירעו שני נזקים במקביל שכללו חוטים קרועים ושריפת ארגזי שנאי. מדובר בתקלות מורכבות, שתיקונן ארך זמן ונדרשו לציוד לוגיסטי הכולל במות הרמה ומנוף. הנהלת חברת החשמל, לאורך כל התיקון, הייתה מצויה בקשר עם מנכ"ל עיריית כפר סבא ועדכנה אותו בפרטים ובהתקדמות הטיפול. בתקופה הקרובה ולאורך שנת 2024, חברת החשמל תבצע עבודות בשטח על מנת לשפר את איכות החשמל לתושבים ויחל פרויקט שמטרתו שיפור אמינות אספקת החשמל לתושבי העיר, באמצעות שדרוג רשת החלוקה, החלפת רשתות החשמל ושדרוגן והטמנת חלק מהקווים העיליים בקרקע, בכדי להבטיח את איכות ואמינות אספקת החשמל לתושבי העיר כפר סבא. חלק מהעבודות יבוצעו באופן מיידי וללא דיחוי וחלק ייצאו לביצוע מיידי לאחר קבלת האישורים הסטטוטוריים הנדרשים לשם כך. אנו מתנצלים על אי הנוחות אותה חוו תושבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר