אביתר דוד ואחותו יעלה, צילום פרטי
אביתר דוד ואחותו יעלה, צילום פרטי

עוצרים ומזדהים: שביתה בת 100 דקות ביום ראשון לציון 100 ימי שבי של החטופים בעזה

שביתה בת 100 דקות תתקיים ביום ראשון הקרוב במשק כהזדהות עם משפחות החטופים והחטופות שיקיריהן נמצאים עדיין בשבי החמאס בעזה מזה 100 ימים. עיריית כפ"ס: "יופסק מתן השירותים העירוניים ל-100 דקות"

פורסם בתאריך: 11.1.24 18:22

לציון 100 ימים לשבעה באוקטובר – עוצרים ומזדהים: רשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ יצטרפו ביום ראשון הקרוב לשביתה הסמלית במשק להזדהות עם משפחות החטופים והחטופות שיקיריהן נמצאים עדיין בשבי החמאס בעזה מזה 100 ימים, מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. ההזדהות תחל בשעה 11:00 ולאורך 100 דקות לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העיריות והמועצות האזוריות והמקומיות. להשבתה מצטרפות גם חברות גדולות במשק.

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא תצטרף ביום ראשון הקרוב, לשביתה הסמלית במשק, במסגרתה תיעצר העבודה ויופסק מתן השירותים העירוניים למשך 100 דקות – המסמלות 100 ימים מאז פרצה המלחמה בשבת ה-7 באוקטובר ונחטפו 241 פעוטות, ילדים, נוער, צעירים, מבוגרים וקשישים על ידי חמאס. במסגרת שביתת ההזדהות עם משפחות החטופים, שתחל בשעה 11:00 בבוקר, לא יתקיימו במשרדי העירייה קבלת קהל או מענה טלפוני".

בהודעה שהוציאה עיריית הרצליה נכתב: "עיריית הרצליה מצטרפת לשביתה הסמלית במשק ותעצור את העבודה ל-100 דקות, ביום ראשון הקרוב בשעה 11:00, להזדהות עם משפחות החטופים, חיילי צה"ל וכוחות המילואים, משפחות המפונים, הפצועים בגוף ובנפש, לזכר הנופלים ולמען אחדות החברה הישראלית. בזמן זה לא תיערך קבלת קהל במשרדי העירייה ועובדי העירייה יקיימו מפגשי שיח והסברה ייעודיים בנושא זה".

 

 

 

 

 

מעיריית רעננה נמסר: "כאות הזדהות וסולידריות לציון 100 ימים בהם החטופים והחטופות נמצאים בשבי החמאס עיריית רעננה נענית לקריאת המשפחות החטופות ומצטרפת ליוזמה הארצית של ההסתדרות לעצור למאה דקות את הפעילות במשק וברשויות המקומיות, ביום ראשון הקרוב בשעה 11:00. במסגרת הבעת תמיכתנו, גם אנחנו בעיריית רעננה, כשאר המשק, נעצור למשך 100 דקות, ולא תתקיים קבלת קהל בזמן זה. כולנו מקווים לשובם המהיר של החטופות והחטופים מעזה".

ולא רק בערים תתקיים ההשבתה למען החטופים, אלא גם במועצות האזוריות. מהמועצה האזורית דרום השרון נמסר: "המועצה האזורית דרום השרון מצטרפת להשבתה הסמלית במשק ביום ראשון, להפגנת סולידריות עם החטופים ומשפחותיהם וכדי לזכור ולהזכיר שהם עדיין שם, כבר 100 ימים. בבתי הספר העל יסודיים יתקיימו פעילויות, שיעורים ומיצגים אומנותיים בנושא. המועצה האזורית דרום השרון מחכה ומייחלת לשובם במהרה של לירי אלבג מירחיב, תמיר נמרודי מנירית וכל החטופים והחטופות ולחזרתם לשלום של כל חיילי וחיילות צה"ל וכוחות הביטחון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר