זוכי פרס גלר, 2023, צילום עיריית כפר סבא
זוכי פרס גלר, 2023, צילום עיריית כפר סבא

פרס גלר: אות הוקרה מיוחד יוענק השנה על התנדבות במהלך המלחמה

אפשר להתחיל להמליץ: נפתחה ההרשמה להמלצה על מתנדבים ומתנדבות לקבלת פרס גלר המסורתי. השנה יוענק אות מיוחד על התנדבות במהלך המלחמה וכמו כן פרס על מפעל חיים

פורסם בתאריך: 22.1.24 08:02

הענקת אותות הוקרה בתחום ההתנדבות ע"ש טובה וזאב גלר ז"ל: החלה ההרשמה להמלצה על מתנדבות ומתנדבים שהצטיינו בפעילות למען הפרט והקהילה. השנה יוענק אות הוקרה ייחודי על התנדבות במסגרת המלחמה.

עיריית כפר סבא פותחת את ההרשמה להמלצה על מתנדבות ומתנדבים שהצטיינו בפעילות התנדבותית למען הפרט והקהילה. פרס גלר – הענקת אותות הוקרה בתחום ההתנדבות, מוענק זו השנה ה-39 ונקרא על שמם של ראש העיר זאב גלר ז"ל ורעייתו טובה ז"ל, שראו בהתנדבות ובתרומה לקהילה ערך עליון.

מאז נפתחה המלחמה בשבת ה-7 באוקטובר הוכיחה קהילת העיר כפר סבא את כוחה ואחדותה, ועשרות יוזמות התנדבות של תושבים מכל הגילים באו לידי ביטוי במלוא עוצמתם. עיריית כפר סבא ומשפחת גלר פונות כעת, כמדי שנה, אל הציבור, להציע מועמדות ומועמדים לקבלת הפרס, כאשר השנה נוספה קטגוריה להתנדבות ייחודית בעת המלחמה.

 

על המועמדים להיות תושבי העיר מגיל 16 ומעלה, המצטיינים בהתמדה בפעילות התנדבותית מעל שנתיים ומי שגילו יוזמה אישית ומנהיגות, עידוד וטיפול רוח ההתנדבות והתנדבות לרווחת הפרט או הקהילה. כמו כן, במסגרת הטקס, שיתקיים בתאריך 20/5/2024, יוענק אות מפעל חיים למתנדב או מתנדבת מעל 10 שנים, שחוללו שינוי, גילו יוזמה והובלת פעילות התנדבותית בקהילה, המשפיעה לטווח ארוך. בנוסף, יוענק כאמור, אות הוקרה להתנדבות ייחודית במסגרת המלחמה.
את ההמלצות לוועדת הפרס יש להעביר, באמצעות מילוי טפסים מקוונים באתר העירייה, עד לתאריך 4/3/2024.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר