הדר לביא ורפי סער, צילומים דוברות העירייה, נטלי קוסקי
הדר לביא ורפי סער, צילומים דוברות העירייה, נטלי קוסקי

הבחירות מתחממות: עימות בין מקורבי סער ולביא על רקע אי הופעה לישיבת מועצה

מקורבים לראש העירייה יצאו נגד לביא על כך שלא הופיעה לישיבת מועצה שהיא ביקשה. מטעמה של לביא נמסר בתגובה: הטענות מתעלמות מהעובדות. הסיפור המלא

פורסם בתאריך: 7.2.24 08:19

הבחירות לראשות העיר מתחממות: גורמים בעיריית כפר סבא מותחים ביקורת על הדר לביא, חברת המועצה מהאופוזיציה והמועמדת לראשות העירייה, על כך שלא נכחה בישיבת מועצה שלא מן המניין שהתקיימה בשבוע שעבר ושיצאה לפועל בעקבות דרישתה.

לאחרונה יזמה לביא החתמה של שבעה חברי מועצה בדרישה לקיום ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא היערכות ביטחונית בעיר ובנושא החלטת הות"ל בעניין הדפו במסגרת קו המטרו. העירייה נענתה לבקשה וישיבה זו התקיימה ביום רביעי שעבר, כאשר בעירייה גורסים כי עלות ישיבת מועצה נאמדת בכ- 15 אלף שקלים.

גורמים בעירייה ציינו כי לישיבה הגיעו ראש העירייה וסגנו, מנכ"ל העירייה והשדרה המקצועית וזאת לצורך הצגת מצגת ארוכה המציגה את הפעילות העירונית בתחומים שהתבקשו ולטובת מענה לשאלות חברי המועצה, אך מי של הגיעה היא הדר לביא בעצמה, העומדת בראש המכתב הדורש את כינוס המועצה.

 

גורמים בסביבת ראש העירייה: ״לצערנו, חברת המועצה הדר לביא שוב בחרה להטריל את המערכת העירונית בזמן שהיא מגויסת לחיזוק הביטחון והחוסן הקהילתי של משפחות העיר. כפר סבא תמשיך להיות העיר הדמוקרטית בישראל, והדר לביא תמשיך לשחק בפוליטיקה בזמן מלחמה״

מטעמה של הדר לביא נמסר בתגובה: "הטענות מתעלמות מהעובדות. במשך חצי שנה בוחר רפי סער לא לכנס ישיבה מן המניין של מועצת העיר ולמעשה לא מנהל את העירייה. לאור דרישת חברי האופוזיציה, זומן דיון העוסק בביטחון ובמטרו, לדיון הגיעו 8 מתוך 21 חברי מועצה. אנו בטוחים שיעשה מאמץ לברר את סיבת היעדרותם של 13 חברי המועצה, רובם ככולם מתנדבים בתפקידם. יש לציין כי ביקורתו של ראש העירייה בעניין הנוכחות תמוהה, מאחר וראש העירייה בעצמו השתתף רק בפתיחת הדיון ועזב את הישיבה. בנוסף, חשוב לציין כי רק לפני חודש כונסה מועצת העיר לדון בדו"ח מבקר העירייה על כשליו של סער, לאחר שהעירייה לא כינסה את הדיון כחוק. הדיון עסק בכשל הסככות הסולאריות שקרסו, בבעיות בתאורת רחוב, בטיפול במבנים מסוכנים ועוד ומצא שורת כשלים משמעותיים. ראש העירייה, האחראי לכשלים, החליט להיעדר מהישיבה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר