סמל עוז דניאל ז"ל, צילום באדיבות עיריית כפר סבא
סמל עוז דניאל ז"ל, צילום באדיבות עיריית כפר סבא

כאב עצום: סמל עוז דניאל ז"ל מכפר סבא שנחטף לעזה, הוכרז כחלל צה"ל

עוז ז"ל הוא בוגר חטיבת הביניים בר לב ותיכון גלילי. משפחתו וחבריו מספרים כי היה אוהב אדם וחבר אמיתי, מוזיקאי וגיטריסט שמאמין בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם. תושבים רבים ילוו אותו מחר בדרכו האחרונה

פורסם בתאריך: 25.2.24 15:50

אבל כבד וכאב גדול: סמל עוז דניאל, בן 19 מכפר סבא, אשר נחטף לעזה בשבת הארורה של ה-7.10, הוכרז כחלל צה"ל, זאת לאחר שעד היום הוגדר כחטוף. גופתו עדיין מוחזקת בעזה אולם ממצאים שונים יאפשרו להביאו לקבורה. עיריית כפר סבא הודיעה היום: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו של סמל עוז דניאל חן, בן 19, תושב כפר סבא, שנחטף לעזה על ידי החמאס ב-7 באוקטובר והוכרז כחלל צה"ל. עוז ז"ל הוא בוגר חטיבת הביניים בר לב ותיכון גלילי. משפחתו וחבריו מספרים כי היה אוהב אדם וחבר אמיתי, מוזיקאי וגיטריסט שמאמין בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם.

עוז ז"ל, בנם של אמיר ומירב ואח להדר, יובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא מחר, יום שני, 26.2.24 בשעה 14:00. אנו קוראים לתושבות ותושבי העיר ללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל ברחוב ויצמן סמוך לבית העלמין הצבאי ברחוב ויצמן פינת רחוב העמק. העיר כפר סבא אבלה את נפילתו, שולחת תנחומים למשפחתו ונלווה את בני המשפחה ברגעים הקשים".

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "141 ימים עברו מאז השבת השחורה של ה-7 באוקטובר וכולנו קיווינו שנזכה לבשורות טובות שלצערי לא הגיעו. 133 חטופות וחטופים עדיין מצויים בידי מרצחי החמאס וחובתנו לעשות הכל על מנת להשיבם הביתה במהירות הגבוהה ביותר שניתן. עוז היה ילד מדהים, תמיד עם הגיטרה והחיוך הכובש. מחר, בשעה 14:00, בבית העלמין הצבאי כפר סבא, נלווה את עוז בדרכו האחרונה. בשם תושבות ותושבי כפר סבא אני מבקש להביע את תנחומינו למשפחת דניאל ועיריית כפר סבא תלווה אותה בכל צורך. ליבנו עם המשפחה וזכרו יהיה נצור בלבנו לעד. יהי זכרו ברוך".

עוז דניאל ז"ל דניאל היה לוחם בגדוד 77 בעוצבת סער מגולן (7). מטה משפחות החטופים נמסר: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של סמל עוז דניאל ז"ל. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת דניאל ושולחים תנחומים להוריו מירב ואמיר ואחותו התאומה הדר. עוז דניאל ז"ל (19), אהב את החיים, היה בעל חוש הומור וחיוך ענק. היה מוקף בהמון חברים ותמיד היה זה שהצחיק את כולם. חבריו של עוז מספרים שאי אפשר היה להתעלם מהאדם הערכי שהיה. עוז היה נגן גיטרה מחונן שהאמין כי בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם. הלהקה האהובה עליו הייתה גאנז אנד רוזס. עוז ז"ל שירת בגבול רצועת עזה ונחטף בשבת השחורה יחד עם חבריו לטנק. גופתו של עוז עדיין מוחזקת בשבי החמאס. הלווייתו תתקיים מחר (ב'), בשעה: 14:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. יהי זכרו ברוך".

המשפחה תשב שבעה ברחוב עמק החולה 1, כפר סבא, עד ליום א', ה-3.3.24.

יהי זכרו ברוך.

מערת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר