הדר לביא ורפי סער, צילומים דוברות העירייה, נטלי קוסקי
הדר לביא ורפי סער, צילומים דוברות העירייה, נטלי קוסקי

דרמה פוליטית גדולה בכפר סבא: מרוץ צמוד בין סער ללביא, המעטפות הכפולות יכריעו

מחכים לספירת הקולות של המעטפות הכפולות: מרוץ צמוד בכפר סבא בבחירות לראשות העירייה בין הדר לביא לרפי סער. הישג לסיעתה של לביא בבחירות למועצת העיר

פורסם בתאריך: 28.2.24 08:45

דרמה פוליטית גדולה בכפר סבא: בתום ספירת כל 138 הקלפיות – מרוץ צמוד לראשות העירייה בין רפי סער, ראש העירייה, להדר לביא, יריבתו הפוליטית. רפי סער מוביל ב-600 קולות בלבד, כאשר קיבל 46.8% מקולות המצביעים בעוד שעבור לביא הצביעו 45.3%. הרחק מאחור הגיעה ד"ר אסנת ספורטה עם 7.9% מהקולות. הבחירות יוכרעו בתום ספירת המעטפות הכפולות של החיילים, בתי חולים וכדומה.

אחוז ההצבעה בכפר סבא עמד על 53.3 מתוך 83,326 בעלי זכות הצבעה, גבוה יותר מאחוז ההצבעה הארצי שעמד על 49.2 ונמוך יותר מאחוז ההצבעה בבחירות 2018 שעמד על 59.85.

יש להדגיש כי גם אם סער ינצח בסופו של דבר ויזכה לקדנציה נוספת, הרי שמדובר באכזבה מכך שראש עירייה מכהן נקלע למרוץ כה צמוד מול יריבתו מהאופוזיציה. מצד שני, מדובר בהישג עבור הדר לביא שעשויה להיות האישה הראשונה שתכהן בראשות עיריית כפר סבא.

ההישג האדיר של לביא מתבטא גם בתוצאות הבחירות למועצת העיר, שם סיעתה כפר סבא מתקדמת ניצחה בגדול עם 25.5% מהקולות (6 מנדטים), הרבה לפני סיעת ממשיכים בעשייה בראשות רפי סער עם 18% מקולות המצביעים (4 מנדטים). אחריהם בסדר יורד: כפר סבא חופשית – מרצ והירוקה – 15.7% (3 מנדטים), תנופה בראשות איתן צנעני 12.3% (3 מנדטים) יש עתיד וצעירי כפר סבא – 10.1% (2 מנדטים), הליכוד בהנהגת אורן כהן – 5.7% (מנדט אחד), כפר סבא 2030 בראשות אסנת ספורטה – 5.1% (מנדט אחד), כפר סבא נטו בראשות ממה שיינפיין – 4.2% (מנדט אחד) ש"ס בראשות שלמה אמשלי – 3.5% (לא נכנס למועצה).

ספורטה הגיבה לתוצאות הבחירות ואמרה: "התמודדתי לראשות העיר כדי להביא לכפר סבא, העיר שבה נולדתי וגדלתי, את כל הניסיון והידע שצברתי במהלך הקריירה המקצועית שלי, מתוך רצון עז לתת שירות טוב יותר לתושבים בשורה ארוכה של תחומים. אני גאה על הדרך שעשינו ומוקירה תודה והערכה לכל השותפים הרבים והטובים שלי לדרך. עשינו קמפיין נקי ומרשים במשאבים מוגבלים ואני גאה בנו על כך. אני מכבדת את רצון התושבים ואמצא את הדרך לתרום לתושבי העיר כמיטב יכולתי".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר