רכבת ישראל, צילום באדיבות רכבת ישראל
רכבת ישראל, צילום באדיבות רכבת ישראל

תושבי כפר סבא והסביבה, כדאי שתדעו: תנועת הרכבות באזור הופסקה לתקופה ארוכה

רכבת ישראל הודיעה כזכור כי בתחילת חודש מרץ תופסק תנועת הרכבות בתחנות רבות באזור, בין רעננה לבני ברק, בשל עבודות חיבור למסילה המזרחית

פורסם בתאריך: 3.3.24 09:20

כדאי לדעת: רכבת ישראל הפסיקה בשישי האחרון את תנועת הרכבות בחלק גדול מאזור השרון והמרכז, לצורך עבודות. כזכור וכפי שפרסמנו בצומת השרון, לקראת סוף חודש ינואר, הודיעה רכבת ישראל במפתיע כי החל מ-1.3 תופסק תנועת הרכבות בתחנות רבות באזור למשך זמן ממושך: התנועה תופסק בתחנות רעננה, הוד השרון סוקולוב, כפר סבא נורדאו, ראש העין צפון, פתח תקוה ובני ברק, למשך כחודשיים החל מתאריך 1.3.24 ועד לתאריך 4.5.24 (כולל). במהלך התקופה הזו יופעל מערך היסעים למספר יעדים, אבל אין ספק שהפסקת הרכבות בתחנות כה רבות למשל זמן רב תיצור בעיה גדולה לציבור רחב.

ברכבת ישראל הסבירו כי הסיבה להפסקת תנועת הרכבות היא כי הם ומשרד התחבורה "מתקרבים לישורת האחרונה בפרויקט המסילה המזרחית ויבצעו עבודות רחבות היקף לחיבור המסילה החדשה עם רשת המסילות הארצית באזור ראש העין, לצד עבודות חיוניות נוספות בכל רחבי מסילת טבעת השרון".

עוד ציינו ברכבת ישראל כי המסילה המזרחית תהווה ציר רכבתי נוסף בין אזור הצפון למרכז ולדרום, ותאפשר שיפור משמעותי של השירות הרכבתי בכל רחבי הארץ, לצד הגדלה משמעותית של הובלה מטענים, שתצמצם את הגודש בכבישים, זיהום האוויר, ותגביר את בטיחות כלל משתמשי הדרך. כמו כן צוין כי בחודשיים בהם לא תפעל הרכבת ייעשו עבודות נוספות.

כך, בשל העבודות, תופסק תנועת הרכבות ליותר מחודשיים כפי שצוין כאן. עוד ציינו ברכבת ישראל כי במהלך ימי העבודות יופעלו היסעים לנוסעי הרכבת אל מספר יעדים – תל אביב, תחנת הרכבת הקלה בפתח תקוה קריית אריה, ותחנת הרצליה, משם ניתן יהיה להמשיך את הנסיעה ברכבת. עוד נמסר כי יפעלו צוותים משותפים של הרשויות המקומיות המדוברות, אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל לשיפור המענה לנוסע בימי העבודות.

לשאלות החשובות האם יהיו היסעים מכל התחנות שלא יפעלו ובין כל התחנות האלה, לא התקבלה תשובה מדוברות רכבת ישראל.

# מידע מלא אודות מסלולי הרכבות וההיסעים יפורסם לקראת מועד העבודות באתר רכבת ישראל, ביישומון, ובמוקד השירות הטלפוני (*5770).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר