המאבק למען שחרור החטופות והחטופים, תנועת התאוררות. צילום: פרטי
המאבק למען שחרור החטופות והחטופים, תנועת התאוררות. צילום: פרטי

המאבק למען החזרת החטופות והחטופים: בתוך כמה שעות נצבעה כפר סבא בצהוב

חברי תנועת התאוררות יזמו פרויקט בו תלו קילומטרים רבים של סרטים צהובים למען החזרת החטופות והחטופים. כפר סבא הייתה אחד המוקדים הגדולים בארץ עם 250 מתנדבים

פורסם בתאריך: 2.4.24 13:15

המאבק למען החזרת החטופים: במקביל להחרפת מאבק משפחות החטופים למען החזרת יקיריהם, יצאה תנועת התאוררות (מלשון אור) במבצע למען שחרור החטופים. כמעט 180 ימים עברו מאותה שבת בה נחטפו למעלה מ-240 אנשים מישראל לרצועת עזה ובתנועת התאוררות טוענים כי נדמה שהציבור הישראלי מתחיל להסתגל למצב בו החטופים עודם שבויים ברצועה. חברי תנועת התאוררות יזמו פרויקט בו תלו עשרות קילומטרים של סרטים צהובים המסמנים את המאבק למען החזרת החטופים בכל רחבי הארץ. הסרטים נתלו על עצים, ספסלים, מרכזי קניות, כיכרות, כניסות לערים, בתי ספר, עיריות ועוד.

המאבק למען שחרור החטופות והחטופים, עילאי הרסגור-הנדין עם מתנדבות התאוררות. צילום: פרטי

המאבק למען שחרור החטופות והחטופים, עילאי הרסגור-הנדין עם מתנדבות התאוררות. צילום: פרטי

בלילה שבין שבת לראשון יצאו כ- 3,000 מתנדבים מהתנועה ותלו את הסרטים בלמעלה מ- 80 מוקדים ברחבי הארץ. כפר סבא הייתה אחד המוקדים הגדולים בארץ עם 250 מתנדבים שהשתתפו בפעילות, כך שברחבי העיר יש סרטים צהובים רבים שהפכו סמל לשחרור החטופים.

 

 

 

 

שאנה אורליק, מנכ"לית התאוררות, אמרה: "בשבוע בו המשלחת הישראלית חוזרת משיחות המשא ומתן בקטאר ועמית סוסנה שחזרה מהשבי מספרת באומץ על הניצול המיני שעברה, לא יכולנו לעמוד מנגד. אני גאה בכל אחת ואחד מהפעילים שלנו שבחרו לא לישון בלילה ומקום זה להזכיר לציבור הישראלי בכל רחבי הארץ – החטופים חייבים לחזור עכשיו. אין ניצחון במלחמה ללא חזרתם".

המאבק למען שחרור החטופות והחטופים, תנועת התאוררות, צילום פרטי

המאבק למען שחרור החטופות והחטופים, תנועת התאוררות, צילום פרטי

עילאי הרסגור-הנדין, סגן ראש העירייה לשעבר, שמרכז את פעילות התאוררות בכפר סבא, אמר: "אני רוצה להודות לכל המתנדבות והמתנדבים במבצע לילה צהוב. התרגשתי מאוד ממה שקרה כאן בשבת בלילה. אפילו ללא בקשה שלנו הוקמו קבוצות שכונתיות ביוזמת תושבות בעיר, שאף רכשו סרטים צהובים נוספים בעצמן, פעילות ופעילים חשבו על רעיונות מקוריים לשימוש בצבע הצהוב ולבסוף ביצעו את המשימה מעל ומעבר לכל מה שציפינו. עכשיו הגיע הזמן שהממשלה תקדם עסקת חטופים, שהופקרו ב-7.10 ומופקרים גם עכשיו. אני מזמין את תושבות ותושבי כפר סבא להצטרף לפעילויות נוספות של התאוררות. בכל יום שישי אנחנו מוציאים אוטובוס מכפר סבא לעזרה חקלאית ליישובי עוטף עזה. יש גם פעילות בצפון הארץ לעזרה לעסקים של מפונים מיישובי הגבול וגרעין משימתי חקלאי שמתגבש בימים אלו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר