רפי סער ודני הרוש עם נציגי סיעת תנופה בראשות איתן צנעני צילום דוברות העירייה
רפי סער ודני הרוש עם נציגי סיעת תנופה בראשות איתן צנעני צילום דוברות העירייה

יש קואליציה בכפר סבא. יש גם עימות בין רפי סער להדר לביא

לאחר ההסכם עם סיעת תנופה תמנה הקואליציה של רפי סער 11 מתוך 21 חברי מועצה. לביא תקפה: "לא הפנים את המצב ובחר בקואליציה צרה שנוחה עבורו". סער: "נשאיר את התסכול למבקרים ונמשיך בעשייה"

פורסם בתאריך: 2.4.24 09:23

יש קואליציה במועצת העיר של כפר סבא: לאחר שבשבוע שעבר חתם הסכמים קואליציוניים עם סיעות כפר סבא חופשית – מרצ והירוקה וכפר סבא נטו, השלים רפי סער, ראש העירייה, את מלאכת בניית הקואליציה כאשר חתם הסכם קואליציוני גם עם סיעת תנופה. הקואליציה תוצג בישיבת המועצה החגיגית שתתקיים מחר (רביעי) בשעה 18:00 במרכז הקהילתי בית אברהם ברחוב אלי הורביץ. האירוע יחל שעה קודם לכן ויכלול פרידה מחברי המועצה היוצאים.

הקואליציה תהיה צרה ותמנה 11 חברים וחברות מועצה מתוך 21 חברי המועצה. הקואליציה תורכב מארבע סיעות שהרכיבו את הקואליציה גם בקדנציה האחרונה: סיעת ממשיכים בעשייה (רפי סער, דני הרוש, אורית מסמי, שלי סבר), כפר סבא חופשית – מרצ והירוקה (קובי פדוה, לירית שמש, איציק מנהיימר), תנופה (איתן צנעני, אמיר קולמן, בנימין כהן), כפר סבא נטו (ממה שיינפיין). סגני ראש העירייה יהיו דני הרוש, איתן צנעני וקובי פדוה.

באופוזיציה יישארו, לפחות נכון לעכשיו, 10 חברי וחברות מועצה מארבע סיעות: כפר סבא מתקדמת (הדר לביא, עדי לוי סקופ, פנחס כהנא, יעל סער, דן בן יהודה, אלון רבינוביץ'), יש עתיד וצעירי כפר סבא (נדב לויטה, מיכל סלומון), כפר סבא 2030 (אסנת ספורטה), הליכוד (אורן כהן).

רפי סער אמר לאחר סיום הרכבת הקואליציה: "כפר סבא בראשותי הייתה ותישאר עיר של כולם, משמאל ומימין, דתיים וחילונים. עיר חופשית ליברלית. אני מבטיח להמשיך להצעיד את כפר סבא להיות עיר מובילה בחינוך, בתרבות, באיכות חיים וסביבה. אשמור על מרחב חיים שוויוני, המכבד את כל הקהילות וצרכיהן כדי שכולנו נוכל ליהנות מחוויית חיים משובחת ומובילה בישראל. אני רוצה להודות לסיעות מרצ, כפר סבא נטו וסיעת תנופה על הצטרפותם לקואליציה, וקורא לשאר הסיעות במועצה לבוא ולהצטרף אלינו לעשייה למען תושבות ותושבי העיר".

 

 

בתוך כך, חברת המועצה הדר לביא תקפה את סער על רקע גיבוש הקואליציה הצרה: "ברור לכולנו שהכל השתנה במדינה ושאנחנו זקוקים לשינוי לטובה כדי שעתידנו יהיה טוב יותר. גם בכפר סבא הצביעו רוב תושבי העיר בעד שינוי מנהיגות ובעד אחדות. אך לצערנו – הנהגת העיר בחרה שלא לבצע שינויים אלא להישאר במה שנוח וטבעי לה. למעט שיחת נימוסין, לא נערך איתנו משא ומתן, וכניסתנו לקואליציה לא הייתה על סדר יומו של רפי סער כלל".

לביא הוסיפה: "לאחר הבחירות הצענו לרפי סער להקים קואליציה רחבה וממלכתית שתפעל יחד למען תושבי כפר סבא. מתוך אחדות. שמנו 5 עקרונות יסוד על השולחן ולא התעסקנו בתפקידים וג'ובים. לצערנו, רפי מסרב להפנים את המסר ששלחו לו עשרות אלפים מתושבי העיר, ומתעקש להישאר ב- 6.10. נראה שבכוונתו להקים את אותה קואליציה חלשה, גברית ולא מייצגת שהקים בקדנציה החולפת, והפעם גם צרה במיוחד. לא כי היא טובה לעיר, אלא כי היא כנראה נוחה עבורו. אנחנו נמשיך לשרת את תושבי ותושבות העיר, כפי שעשינו בשנים האחרונות".

מרפי סער נמסר בתגובה: "נשאיר את התסכול למבקרים. נוסיף להתמקד בעשייה למען תושבות ותושבי כפר סבא, רווחתם וביטחונם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר