פתיחת המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, צילום רמי זרנגר
פתיחת המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, צילום רמי זרנגר

מועצת העיר ה-33 של כפר סבא קיימה את ישיבתה הראשונה

רפי סער אמר: "במיוחד בתקופה מורכבת זו, חשוב שנשמור על אחדותנו - כעם, כחברה, כקהילה כפר סבאית - קהילה שמאז נפתחה המלחמה, הוכיחה את חוסנה, חוזקה ואת רוח ההתנדבות שלה"

פורסם בתאריך: 5.4.24 15:23

המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא נפתח: ביום רביעי נפתח המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, בישיבת מועצה מיוחדת, שנפתחה בפרידה מחברות וחברי המועצה היוצאים ובהצגתם של חברות וחברי המועצה שיכהנו בתפקידם במשך חמש השנים הקרובות – לאחר שנבחרו בבחירות המוניצפליות. את הישיבה פתח ראש העירייה, רפי סער, בהענקת תעודות הוקרה ושי לחברות וחברי המועצה היוצאים – עו"ד יוסי סדבון, מאיר מנדלוביץ', עו"ד סמי ריכטר, פליאה קטנר, צביקה צרפתי, עו"ד קרן גרשון-חגואל, ד"ר רפאל קובי, יובל לוי ותהילה מיימון.

סער אמר: "התכנסו לפתיחת המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא בצל המלחמה, שנפתחה בשבת ה-7 באוקטובר ואשר שינתה את מסלול החיים של כולנו. כחצי שנה מאז נפתחה המלחמה, לצד השכול והכאב על נפילתם של חיילנו והירצחם של רבים מבנינו ובנותינו, כולנו עדיין נושאים תקווה גדולה לשחרורם של 134 חטופות וחטופים, שנמצאים עדיין בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס – ביניהם גם בני עירנו. שלושה מהם – קרן מונדר ובנה אוהד ופרננדו לואיס מרמן – שוחררו מהשבי, אך בני משפחתם עדיין חטופים ואנו עומדים ומחבקים את משפחות החטופים ומשפחות הנרצחים והנופלים בשעתם הקשה".

עוד אמר סער: "במיוחד בתקופה מורכבת זו, חשוב שנשמור על אחדותנו – כעם, כחברה, כקהילה כפר סבאית – קהילה שמאז נפתחה המלחמה, הוכיחה את חוסנה, חוזקה ואת רוח ההתנדבות שמאפיינת כל כך את העיר שלנו ואת תושביה. לנו – נבחרי הציבור בשלטון המקומי, מוטלת אחריות ציבורית גדולה – להוות דוגמה לסובלנות ואחדות, לגשר על הפערים ולזכור – כפי שכפר סבא יש רק אחת כזו, גם אין לנו עם ומדינה אחרים. לצד השכול והכאב על נפילתם של חיילנו והירצחם של רבים מבנינו ובנותינו, כולנו עדיין נושאים תקווה גדולה לשחרורם של 134 חטופות וחטופים, שנמצאים עדיין בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס – ביניהם גם בני עירנו. שלושה מהם – קרן מונדר ובנה אוהד ופרננדו לואיס מרמן – שוחררו מהשבי, אך בני משפחתם עדיין חטופים ואנו עומדים ומחבקים את משפחות החטופים ומשפחות הנרצחים והנופלים בשעתם הקשה, מייחלים לשחרורם של כל החטופות והחטופים במהרה ולשובם לשלום של כל חיילנו וכוחות הביטחון".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר