לירי אלבג, צילום באדיבות המשפחה
לירי אלבג, צילום באדיבות המשפחה

מזעזע: משפחתה של לירי אלבג קיבלה זר לוויה

בעקבות תלונה נפתחה חקירה, בהמשך נמסר משב"כ כי "הגורמים שעומדים מאחורי זה הם בסבירות גבוהה גורמים איראניים" 

פורסם בתאריך: 7.4.24 18:06

המשטּרה פתחה בבדיקת נסיבות אירוע חריג ומזעזע בסופ"ש, בו נשלח "גלגל זר לוויה" למשפחתה של לירי אלבג, שנחטפה ב-7 באוקטובר לרצועת עזה. החקירה נפתחה עם קבלת תלונה בסוף השבוע מרבש"צ מושב ירחיב בשרון בו מתגוררת המשפחה  על כך שהגיע משלוח "גלגל זר לוויה" אל בית משפחתה של לירי אלבג ואליו צורף פתק עליו נכתב – "יהי זכרה ברוך, כולנו יודעים שהמדינה היא החשובה ביותר".

עם קבלת התלונה, הועברה לבחינת גורמי המקצוע באגף לחקירות ומודיעין, לצד ניהול פעולות ראשוניות על ידי יחידת הפשיעה המקוונת של מחוז מרכז. בהמשך נמסר כי "מבדיקה ראשונית של שב"כ עולה החשד כי הגורמים שעומדים מאחורי משלוח זר הפרחים לבית משפחת החטופה לירי אלבג, הם בסבירות גבוהה גורמים איראניים". חקירת האירוע נמשכת.

ממטה משפחות החטופות והחטופים נמסר: "משפחתה של החטופה לירי אלבג, קיבלה פרחים כגלגל אבל על מות בתם. מטה משפחות החטופים מגנה בתוקף את ההתנהגות האלימה נגד משפחת אלבג, ובהובלת קב"ט המטה, ובשילוב גורמי אכיפה החוק במדינה, תיפתח חקירה בנושא עד למיצוי הדין. מטה המשפחות ימשיך להיאבק עד לחזרתה של לירי, וכל שאר החטופים, לביתם לשיקום או קבורה בכבוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר