דני הרוש, רפי סער וראשי יש עתיד כפר סבא, נדב לויטה ומיכל סלומון, צילום דוברות העירייה
דני הרוש, רפי סער וראשי יש עתיד כפר סבא, נדב לויטה ומיכל סלומון, צילום דוברות העירייה

מתרחבים: סיעה נוספת הצטרפה לקואליציה של רפי סער

אחרי הצטרפות יש עתיד מונה הקואליציה של סער 13 חברי מועצה מתוך 21. סער: "כפר סבא בראשותי הייתה ותישאר עיר של כולם, משמאל ומימין. דתיים וחילונים. עיר חופשית ליברלית"

פורסם בתאריך: 10.4.24 08:34

ראש העירייה, רפי סער, חתם אתמול (שלישי) בערב על הסכם עם סיעת יש עתיד ובכך הורחבה הקואליציה. עתה חברות בקואליציה סיעת ממשיכים בעשייה (רפי סער, דני הרוש, אורית מסמי, שלי סבר), כפר סבא חופשית – מרצ והירוקה (קובי פדוה, לירית שמש, איציק מנהיימר), תנופה (איתן צנעני, אמיר קולמן, בנימין כהן), כפר סבא נטו (ממה שיינפיין) ויש עתיד צעירי כפר סבא (נדב לויטה ומיכל סלומון). סגני ראש העירייה יהיו דני הרוש, איתן צנעני וקובי פדוה. בקואליציה 13 חברים מתוך 21 חברי מועצה.

במסגרת ההסכם בין סיעת "ממשיכים בעשייה" בראשות סער לסיעת "יש עתיד", הוסכם כי העיר כפר סבא תמשיך לשמור על צביונה כעיר דמוקרטית, ליברלית ופלורליסטית.

מרפי סער נמסר: "כפר סבא בראשותי הייתה ותישאר עיר של כולם, משמאל ומימין. דתיים וחילונים. עיר חופשית ליברלית. אני מבטיח להמשיך להצעיד את כפר סבא להיות העיר המובילה בישראל בחינוך, בתרבות, באיכות החיים ובסביבה. אשמור על מרחב חיים שוויוני, המכבד את כל הקהילות וצרכיהן, כדי שכולנו נוכל ליהנות מחוויית חיים איכותית ומשובחת.
אני גאה בחברות הסיעה שלי שהצטרפו לשולחן המועצה: אורית מסמי ושלי סבר, נשים עם ניסיון ועשייה ציבורית רבה. ביחד נמשיך לפעול למען קידום נשים ולעודד את ישיבתן בשולחן מקבלי ההחלטות".

מסיעת יש עתיד נמסר: "מתרגשים להודיע על חתימת ההסכם הקואליציוני בין סיעת יש עתיד וצעירי כפר סבא לסיעת ראש העיר. זו הפעם הראשונה שיש עתיד נכנסים לעיריית כפר סבא, הפעם הראשונה שצעירים הופכים לנציגי ציבור בעיר. תהליך המו"מ הביא איתו בשורות אמיתיות לציבור הליברלי ולאוכלוסייה הצעירה בכפר סבא. אנו מצפים כבר לתחילת העבודה עבור התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר