רחוב ויצמן. צילום דודו בכר
רחוב ויצמן. צילום דודו בכר

ברוכים הבאים: האתר הגדול של כפר סבא והשרון

תושבי כפר סבא וסביבתה זקוקים וראויים לסיקור בזמן אמת של העיר. אתר האינטרנט צומת השרון - כפר סבא, יזרים את המידע העדכני אליכם ואליכן כל יום, כל היום

פורסם בתאריך: 13.6.17 10:13

צומת השרון כפר סבא הוא אתר האינטרנט של עיתון "צומת השרון כפר סבא", המקומון המוכר והוותיק. מאז שנוסד העיתון בשנת 1980 הוא שומר על מקומו ככלי תקשורת חוקר, מעמיק ומעורב, אשר עוסק בכל היבטי החיים בכפר סבא ובסביבה. אתר האינטרנט פועל במשולב עם העיתון ונועד להביא לגולשים תוכן מעודכן בזמן אמיתי בכל תחומי החדשות – חינוך, נוער, נדלן, תשתיות, תחבורה, בריאות, פלילים, תרבות, פנאי וספורט. כמו כן מביא האתר את הרכילויות הכי חמות, את הדילים הכי משתלמים בברים בעיר, ואת הטורים של מיטב הכותבים.
באותה המידה שבה השפיע עיתון "צומת השרון" בכל שנות קיומו על התנהלות החיים בכפר סבא ובאזור השרון במגוון רחב של חשיפות בעלות חשיבות, וניהל מאבקים לרווחתם של התושבים, כך גם האתר נוצר כדי להביא את המידע החיוני בפני תושבי העיר בזמן אמת. אבל האתר שואף לא רק לדווח ולהפנות את המבט אל ההתפתחויות החשובות במרחב המוניציפלי, אלא גם לתקן ולשנות ממש את הנחוץ תיקון ושינוי, ולעשות את החיים כאן טובים יותר.
כעיר חשובה ומתפתחת, זקוקים תושבי כפר סבא וסביבתה לסיקור מסביב לשעון, וגם ראויים לו. לצורך זה נוסד האתר – כדי להזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים. על כך מופקדים כתבי "צומת השרון" שהם בעלי ידע נרחב בתחומיהם, ניסיון רב בעיתונות ואכפתיות אין קץ כלפי העיר והאזור.
ברור לנו שההתחלה תהיה לא קלה. אבל אנו בטוחים שחבלי הלידה יהיו קצרים ושאתר האינטרנט צומת השרון – כפר סבא יהפוך עד מהרה לחלק משמעותי ובלתי נפרד מחוויית הגלישה שלכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר