רפי סער בסיור במרחב התפר עם מפקד הגזרה, צילום עיריית כפר סבא
רפי סער בסיור במרחב התפר עם מפקד הגזרה, צילום עיריית כפר סבא

"אנו עדים כל העת להתגברות פעילות הטרור בקלקיליה"

ראש העירייה, רפי סער, דורש שוב ממשרד הביטחון להגדיר את כפר סבא כיישוב זכאי ולהגדיל את כוחות הביטחון באזור: "קלקיליה קילומטר וחצי מכאן"

פורסם בתאריך: 30.4.24 18:03

ראש העירייה, רפי סער, העומד בראש פורום רשויות קו התפר שהוקם לפני מספר חודשים, דורש פעם נוספת כי הממשלה והשר לביטחון פנים יפעלו במהרה לאישורה של כפר סבא כיישוב זכאי מבחינה ביטחונית ולהגדלת כוחות הביטחון באזור – בין היתר תקני השיטור העירוני. זאת בהמשך לשיחות וסיורים שקיים ומקיים עם מפקדי הגזרה והחיילים האמונים על ביטחון הגזרה, והפעילות הביטחונית המתקיימת בעיר קלקיליה – לאור התחזקות ארגוני הטרור בעיר והחשש הביטחוני. נציין כי לפני כשבועיים כוחות צה״ל וכוחות הביטחון בחטיבת אפרים במרחב התפר, נעצרו בכפר חבלה ארבעה מבוקשים, לצד רובה שהוחרם מסוג M4. בעיר קלקיליה שבגזרת החטיבה הכוחות עצרו מבוקש נוסף .

"אני קורא לממשלה ולשר לביטחון פנים לאשר בדחיפות את בקשתנו להגדיר את כפר סבא כיישוב זכאי מבחינה ביטחונית ולתגבר את אמצעי המיגון השיטור העירוני", אומר סער. "הגשנו את הבקשה כבר לפני מספר חודשים ולצערי נענינו בשלילה. אנו עדים כל העת להתגברות פעילות הטרור בעיר קלקיליה, הנמצאת במרחק קילומטר וחצי בלבד מכפר סבא. עיריית כפר סבא תגברה, מהתקציב העירוני, את כוחות ואמצעי הביטחון בעיר – לרבות התקנת שערים חשמליים, תאורה היקפית, מצלמות אבטחה, הכפלת יחידת האופנועים, הגדלת יחידת הרחפנים, הקמת גדוד עירוני חמוש של מתנדבים, רכישת נשקים ועוד – אך אני מצפה מהממשלה לפעול בדחיפות כדי לתת מענה ביטחוני נרחב לתושבי כפר סבא והאזור כולו".

 

יש לציין, כי בחודש ינואר האחרון השתתף סער בדיון שהתקיים בוועדת חוץ וביטחון, לבקשת פורום רשויות קו התפר, במסגרתו הציג את דרישות הפורום, ביניהן תקציב ייעודי למניעת פיגועים, תקציבי ביטחון לעיבוי מערך הביטחון העירוני והרחבת תקציב אבטחת מוסדות חינוך, הגברת הנוכחות הצבאית, הקמת מכשול משמעותי פיזי וטכנולוגי בקו התפר וטיפול באפס סובלנות בתופעת שב"חים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר