היערכות צהל בעוטף עזה, צילום דובר צהל
היערכות צהל בעוטף עזה, צילום דובר צהל

מתחילה ההרשמה לקייטנות בכפר סבא: הנחות יוענקו למשרתי מילואים

רגע לפני סוף שנת הלימודים ותחילת חופשת הקיץ, עם תחילת ההרשמה לקייטנות, הודיעה העירייה על הנחה למשרתי מילואים. סער: "מדובר בצעד נוסף במסגרת מעטפת התמיכה הנרחבת"

פורסם בתאריך: 4.6.24 08:51

עיריית כפר סבא למען משרתות ומשרתי המילואים: במסגרת הרישום לקייטנות והסדנאות הקיץ, תעניק העירייה לילדי המילואימניקים הנחות במחיר הפעילויות.

בימים אלה, רגע לפני סוף שנת הלימודים תשפ"ד ותחילת חופשת הקיץ של התלמידות והתלמידים בכפר סבא, נפתחה ההרשמה לקייטנות הקיץ שיפעלו בעיר – ביניהן בית הספר של החופש הגדול לבוגרות ובוגרי כיתות א'-ד' (בין התאריכים 1-21/7), צהרוני הקיץ כהמשך ישיר לקייטנה, קייטנות המשך בבתי הספר בין התאריכים 22-28/7 עם אופציה לצהרון, קייטנות מדע בבתי הספר, קייטנת חלל, סדנאות קיץ של מרכז ארט קיימא ומוזאון כפר סבא, וקייטנות בגני הילדים במהלך חודש אוגוסט.

במסגרת הרישום לקייטנות ולסדנאות הקיץ, אותן מפעילה החברה לתרבות הפנאי, יזכו הורים המשרתים במילואים להנחות. המילואימניקים יוכלו לרשום את ילדיהם תוך קבלת הנחה בשיעור של עשרה אחוזים מהמחיר (ללא כפל הנחות), וזאת במסגרת המענים שמציעה העירייה למי שגויסו בצו 8 עם פרוץ המלחמה.

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "אנו ממשיכים לחשוב בכל הזדמנות, כיצד ניתן להוקיר תודה על התגייסותם של משרתות ומשרתי המילואים למען המדינה. אני בטוח שעל הילדים שלהם, שהוריהם מגויסים למלחמה, עברה תקופה לא פשוטה, מלאה בדאגה ובגעגוע. לכן, חשוב לי שכל אחד ואחת מהם יגיעו וייהנו מקיץ חווייתי שיש לכפר סבא להציע. מדובר בצעד נוסף במסגרת מעטפת התמיכה הנרחבת עליה הנחיתי למען משרתות ומשרתי המילואים, שכולנו מכירים להם תודה גדולה ונמשיך לעמוד לצדם ולסייע להם בכל דרך. אני מזמין את משפחות המגויסים להתעדכן בכל ההטבות והמענים באתר העירייה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר