עיריית כפר סבא צילום עזרא לוי
עיריית כפר סבא צילום עזרא לוי

לביא דורשת מינוי דירקטוריונים לחברות העירוניות. העירייה: "בתהליך הכנה"

יו"ר האופוזיציה טוענת כי למרות שעברו ארבעה חודשים מבחירות, החברות העירוניות עדיין ללא דירקטוריונים. העירייה: "חל עיכוב בשל דחיית הבחירות"

פורסם בתאריך: 19.6.24 08:34

הדר לביא, יו"ר האופוזיציה וראש סיעת כפר סבא מתקדמת, טוענת כי מאז הבחירות לרשויות המקומיות, שהתקיימו לפני כמעט ארבעה חודשים, לא מונו דירקטוריונים לחברות העירוניות – החברה הכלכלית לפיתוח והחברה לתרבות ופנאי.

הדירקטוריונים מורכבים משלושה חברי מועצה, שלושה נציגי ציבור ושלושה עובדי עירייה. לאחר הבחירות אמורה העירייה למנות דירקטוריון חדש מאחר ויש תחלופה בחברי המועצה. אחד התפקידים של הדירקטוריון הוא לדון בדו"חות הכספיים של החברה. לביא טוענת כי דירקטוריון החברה הכלכלית התכנס לאחרונה לפני יותר משנה, בחודש מאי 2023, ואילו דירקטוריון החברה לתרבות ופנאי התכנס בחודש דצמבר 2023. לטענת לביא, אי מינוי דירקטוריונים משאיר את החברות ללא ניהול ופיקוח ציבורי תקופה ממושכת וחריגה.

לביא ציינה כי פנתה השבוע למשרד הפנים במטרה לקדם את מינוי הדירקטוריונים וכינוסם ואמרה בנושא: "לא תקין שהחברות העירוניות מתנהלות ללא דירקטוריון כבר חודשים רבים, לא למינהל תקין ולא מהותית להתנהלותם. מי שמפסיד מזה זה אנחנו התושבים".

מעיריית כפר סבא נמסר: "בשל העיכוב במועד ביצוע הבחירות, נמצא הרכב הדירקטוריונים בתהליך הכנה והוא יוצג ויובא לאישור חברי מועצת העיר בישיבת המועצה שמן המניין הקרובה בהתאם לכללי המנהל התקין".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר