אתר פסולת בג'לג'וליה. צילום יניב בלייכר
אתר פסולת בג'לג'וליה. צילום יניב בלייכר

"ברחבי הכפר קיימות עשרות, אם לא מאות, מזבלות פיראטיות"

בעקבות הסיור בג'לג'וליה: ועד אזרחים למען אוויר נקי קורא לקיום פגישה דחופה בין ראש המועצה ואנשי איכות הסביבה

פורסם בתאריך: 16.10.17 09:41

בעקבות הסיור של יניב בלייכר, הפעיל הכפר סבאי בוועד הפעולה "אזרחים למען אוויר נקי" בג'לג'וליה, בו תיאר עשרות אתרי פסולת פיראטיים הפועלים בתחום המועצה, הוגש הבוקר (ב') מכתב מטעם ועד הפעולה לראש מועצת ג'לג'וליה פאיק עודה, ראש מועצת דרום השרון ד"ר מוטי דלג'ו, מנהל מחוז מרכז במשרד להגנת הסביבה גדעון מזור, מנהל המשטרה הירוקה יוסי בר ומנכ"ל איגוד ערים המשולש הדרומי כמאל גזאווי, בו קרא לקיום פגישה משותפת בין כל הגורמים כדי להביא למיגור התופעה.

"בעקבות התלונות הרבות שמגיעות אל 'אזרחים למען אוויר נקי' מתושבים על שריפות בג'לג'וליה ושלאחרונה גברה תדירותן, סיירנו בכפר ונגלה לעינינו מצב תברואתי קשה ביותר, המהווה סכנה ממשית לבריאותם של התושבים", נכתב, "ברחבי הכפר קיימות עשרות, אם לא מאות, מזבלות פיראטיות ובהן פסולת מסוגים שונים: צמיגים, חומרי בניין, רהיטים, פלסטיק, ועוד. חלק מהמזבלות שוכן ממש בסמוך לבתים, ובמקרים רבים הפסולת באתרים מועלית באש ומזהמת את בתי התושבים באוויר מורעל".

בוועד קראו כאמור לקיים מפגש משותף בין כל הבכירים המצוינים לעיל, במטרה להניע תהליך של שיקום המצב. "אנו סבורים כי על המפגש להתקיים בג'לג'וליה בהקדם האפשרי", כתבו הפעילים.

תגובת מועצת ג'לג'וליה תובא כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר