צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תשע וחצי שנות מאסר נגזרו על דניאל יוגב, שאנס בת 12 מכפר סבא

יוגב היה בן 32 כשנפגש עם המתלוננת בגינה ציבורית סמוך לביתה וביצע בה מעשים מיניים. הוא ישלם למתלוננת פיצוי של 150 אלף שקל

פורסם בתאריך: 17.10.17 18:29

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד, גזר היום תשע שנות מאסר וחצי על דניאל יוגב, שהורשע באונס קטינה בת פחות מ-14 בשני מקרים שונים, וכן מעשה סדום ובמעשה מגונה. על יוגב נגזר גם לשלם פיצוי כספי למתלוננת בסך 150 אלף שקלים. כמו כן נגזרו עליו חודשי מאסר על תנאי. יוגב אמור להתחיל לרצות את עונשו ב-26 בנובמבר.

לפי עובדות כתב האישום, שבו הורשע יוגב באפריל, הוא יצר קשר עם המתלוננת באמצעות השארת הודעה בשירות צ'ט קולי שבו פתחה המתלוננת תיבה. יוגב היה אז בן 32 והמתלוננת קטינה בת 12. השניים שוחחו תחילה באמצעות הצ'ט הקולי ובהמשך עברו לשוחח בטלפון וקיימו קשר טלפוני אינטנסיבי.

לפי האישום, יוגב הציג עצמו כ"רן" וטען שהוא בן 18. המתלוננת אמרה לו שהיא בת 14. זמן קצר לאחר תחילת הקשר ביניהם, הודה יוגב בפני המתלוננת כי הוא נשוי וכי הוא בן 30. לאחר מכן, לאחר שיוגב ביקש להיפגש עם המתלוננת, הם החלו להיפגש בגינה ציבורית סמוך לביתה, בשעות החושך. שם, וכן בגבעה סמוכה, הוא ביצע בה מעשים מיניים. בהמשך הקשר המתלוננת מסרה ליוגב כי היא בת 12 אך גם לאחר שיחה זו יוגב המשיך להיפגש עימה ולבצע בה מעשים מיניים.

בהמשך, ניתק יוגב את הקשר עם המתלוננת ואז חלה החמרה במצבה הנפשי, הידרדרות שנמשכה מספר שנים, שלוותה בניסיונות לפגוע בעצמה ובאישפוז בבית חולים לבריאות הנפש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר