(מימין) עדינה קוממי, אביטל פיטר ומיטל טויל
(מימין) עדינה קוממי, אביטל פיטר ומיטל טויל

אתם בחרתם: שלוש עובדות עירייה שעשו בשבילכם מעל ומעבר

עדינה קוממי סייעה לילדה עם מוגבלות לרכוב על אופניים, אביטל פיטר אימצה קשיש ערירי ומיטל טויל סייעה להנגיש מסלול לתושב עיוור

פורסם בתאריך: 18.10.17 18:42

שלוש עובדות עירייה נבחרו לקבלת תעודת הוקרה על מתן שירות יוצא דופן, זאת במסגרת קמפיין שיזמה העירייה בו בחרו תושבים בעובדים ועובדות עירייה שעשו מעשים יוצאי דופן במסגרת תפקידם. בשבוע הבא אמורות השלוש, עדינה קוממי, אביטל פיטר ומיטל טויל, לקבל את אות ההוקרה.

קוממי עובדת בעירייה כבר 30 שנים, במחלקה למשאבי קהילה והתנדבות שבאגף קהילה, רווחה ונוער. היא משמשת כרכזת התוכנית "מדוושים בפארק – אופניים לכולם", בה נפגשת מדי שבוע קבוצה של ילדים ונערים עם מוגבלות לרכיבה משותפת בפארק באופניים המתואמים להם. בתוכנית לוקחת חלק ילדה בשם הדס שהתקשתה ברכיבת אופניים. כשעדינה שמעה את סיפורה היא חיברה אותה אל שני מתנדבים גמלאים שהתאימו להדס אופני כושר ייחודיים לה.

פיטר, מוקדנית במוקד 106, קיבלה את תעודת ההוקרה על הקשר החם וארוך השנים עם תושב מבוגר וערירי בן 90. היא מסייעת לנו בקניית מצרכי מזון לבית, מארחת לו חברה ונמצאת עמו בקשר טלפוני קבוע.

 

טויל, פקחית תנועה במחלקת הפיקוח העירוני, קיבלה את תעודת השירות יוצא הדופן על כך שהסדירה עבור תושב עיוור מסלול הליכה. טויל קיבלה קריאת מוקד של אותו תושב המתקשה לצאת מביתו, כשבדרכו נתקל במפגעים שונים. היא סייעה לו ובנתה יחד איתו מסלול הליכה חדש וייחודי עבורו. כמו כן, איתרה ופעלה להסרת המפגעים בדרך.

נזכיר שבחודש אוגוסט החלה עיריית כפר סבא, באמצעות אגף השירות, לקדם קמפיין חדש, תחת השם "שירות יוצא דופן", במסגרתו מוזמנים תושבי העיר לפרגן לעובד עירייה שנתן להם "שירות מעולה, אכפתי ומכל הלב".באמצעות הודעה לדואר האלקטרוני הוזמנו התושבים לכתוב על אחד מעובדי העירייה שנתן להם שירות משמעותי. כל ההמלצות והסיפורים הגיעו לוועדה מיוחדת, שכאמור בחרה בשלוש העובדות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר