מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

"השכונה החנוקה": צפו בסרטון האנימציה שקורא לתושבי הירוקה להגיע להפגנה בשישי

לקראת הפגנת התושבים המתוכננת מול מפעל בראון ביום שישי, יצר תושב השכונה רן מור סרטון הסברה קצר. צפו

פורסם בתאריך: 30.10.17 08:13

ועד הפעולה של תושבי השכונה הירוקה נגד מפגעי הריח העולים לטענתם ממפעל התערובת בראון שבצפון השכונה הירוקה, מקיים ביום שישי הזה (3.11) הפגנה מול המפעל. כדי להזמין תושבים להפגנה, וכדי להעלות את המאבק למודעות, הפיצו התושבים סרטון אנימציה שיצר תושב השכונה רן מור. שם, בין השאר, מכונה השכונה הירוקה "השכונה החנוקה" והתושבים "בני ארובה".

"הסרטון נוצר כדי לבטא משהו מתחושת האבסורד שמלווה את החיים בשכונה הירוקה – משפחות צעירות שעברו להתגורר בשכונה שמותגה כ-'ירוקה', אך מתמודדים בפועל עם סיטואציה שהיא הכל פרט ל'ירוקה'", אומרת אחת ממובילות המאבק, שרון אורן אברהמי, "פרט לאבסורד, הסרטון מבטא גם תקווה שמשהו יכול להשתנות, ואכן ישתנה, עם המעורבות ההולכת וגוברת של התושבים".

 

"מזה שש שנים, מאז איכלוסן של השכונות הירוקות בכפר סבא, פרוייקט הדגל של העיר, סובלים רבים מ-15 אלף תושביה ממפגע ריח חמור שנפלט ממפעל בראון לייצור תערובות מזון לעופות ובקר", אומרת אורן אברהמי, "המפעל קיים בחלקן הצפוני של השכונות, 250 מטרים בלבד מבית ספר יסודי, גני ילדים, בינייני מגורים ופארק שמושך אליו מאות משפחות וילדים מדי יום. כל זאת בצל ריחות חריפים העולים מקו הייצור של המפעל. לאחר שקלו כל הקיצים וללא כל מענה שהוביל לפתרון עד כה; תושבי השכונות הירוקות אומרים די לסירחון בהפגנת ענק ביום שישי הקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר