מימין: עילאי הרסגור הנדין, צביקה צרפתי. צילום זיו שדה
מימין: עילאי הרסגור הנדין, צביקה צרפתי. צילום זיו שדה

מריחים בחירות? למה העירייה אוסרת על הגמלאים לארח את חברי המועצה

חבר המועצה עילאי הרסגור הנדין: "זאת סתימת פיות". העירייה: "אנו מזמינים את הגמלאים להציע רעיונות בתחומי התרבות והפנאי"

פורסם בתאריך: 31.10.17 14:27

חבר סיעת האופוזיציה מסיעת מרצ עילאי הרסגר-הנדין מבקש מהעירייה להסביר מדוע היא אוסרת על חברי מועדון הגמלאים בשכונה הירוקה לארח את חברי מועצת העיר. במועדון ביקשו לקיים בחודש שעבר מפגש בו יספרו חברי המועצה על פעילותם, אך העירייה לא אישרה את הפעילות במבנה בטענה שהיא "פוליטית".

"האיסור, שהוטל כביכול עקב רצון העירייה להימנע מאירוח פוליטיקאים, עומד בסתירה לסדרת מפגשים עירוניים הנערכים בהשתתפות חברי כנסת", אומר הרסגור הנדין, "מדובר בהמשך סתימת הפיות מטעם אנשי יהודה בן חמו. כפר סבא עברה תקופה איומה וחשוכה, והגיע הזמן לשים לה סוף".

 

 

בשאילתא שהגיש הרסגור-הנדין יחד עם חברת סיעתו ממרצ פליאה קטנר לקראת ישיבת המועצה שתתקיים מחר (רביעי), תחת הכותרת "פגיעה בחופש הביטוי של חברי מועצת העיר", כתבו השניים: "לפני כחודשיים הזמינו נציגי מועדון הגמלאים בשכונות הירוקות את חברי מועצת העיר על מנת לספר על פעילותם למען תושבי כפר סבא. לאחר היענות מכובדת מצד חברי מועצה, נודע לנו במפתיע כי עיריית כפר סבא הטילה איסור על חברי המועדון לארח את חברי מועצת העיר. מאחר ומועצת העיר היא המוסד העליון של כפר סבא והיות וחבריה אינם עציצים, או לפחות כך אנו מקווים, חשבנו שתהיה תרעומת גדולה על הנושא. אנחנו מקווים עדיין לראות את נציגי הציבור מהקואליציה נלחמים על זכותם לחופש ביטוי. עד אז, נעשה זאת במקומם ונבקש לענות על השאלות הבאות: מי נתן את ההוראה לאסור על מועדון הגמלאים לארח את חברי מועצת העיר? כיצד הדבר מתיישב עם העובדה שעיריית כפר סבא דווקא נוהגת לארח באופן קבוע דמויות פוליטיות מהמישור הארצי".

תגובת העירייה: "עיריית כפר סבא מפעילה מועדוני גמלאים עירוניים, ולהם נבנית תכנית פעילויות עשירה ומגוונת. אנו מעודדים יוזמות של תושבים פרטיים, ומזמינים את הגמלאים להציע את רעיונותיהם בתחומי התרבות והפנאי בעת קביעת תכנית הפעילות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר