מתוך הסרטון שהכינו תלמידות אורט שפירא
מתוך הסרטון שהכינו תלמידות אורט שפירא

צפו: הסרטון המצמרר שהכינו תלמידות אורט שפירא

במסגרת פרויקט גמר במגמת מדיה ופרסום, הכינו ארבע תלמידות סרטון במטרה להגביר את עירנות ההורים לתופעת שכחת ילדים ברכב

פורסם בתאריך: 14.6.17 18:24

ארבע תלמידות במגמת מדיה ופרסום בתיכון אורט שפירא בכפר סבא, הכינו סרטון מצמרר במטרה להגביר את עירנות ההורים לתופעת שכחת ילדים ברכב. את הסרטון, הכינו תלמידות י"ב הלומדות במגמה פז ששון, לינוי גואטה, איילת עובדיה והדר זעזה במסגרת פרוייקט הגמר שלהן במגמה, בשיתוף עם ארגון "בטרם" הפועל לקידום בטיחותם של ילדים בארץ. "היינו צריכים להכין פרסומת חברתית, וחיפשנו נושא שנהיה מחוברים אליו", מספרת ששון שצילמה את הסרטון, "חשבנו על כך שבשנה שעברה היו המון מקרים של שכחת ילדים ברכב, ואחרי שחקרנו על הנושא חשבנו שזה יכול להיות נושא מתאים לעבודה שלנו. יצרנו קשר עם ארגון בטרם, נפגשנו איתם ויחד חשבנו על רעיונות. רצינו להדגיש שזה יכול לקרות לכל אחד, וליצור סרטון שישאיר חותם על ההורים, שיזכיר להם לבדוק את הרכב לפני שהם יוצאים ממנו".

פז, מספרת איך חשבו על הזווית בה יצולם הסרטון, בו הצופים עדים למקרה של שכחת תינוק ברכב מנקודת מבטו. "כשהתייעצנו עם הדוברת של בטרם, היא הסבירה לנו שכדאי לא להראות מקרים קשים מדי, כי הקהל הישראלי הוא רגיש יחסית. לכן בחרנו להראות את הסרטון מנקודת המבט של התינוק, כדי להעביר את הרעיון מבלי להפחיד, למרות שהסרטון באמת יצא קצת מצמרר".
ביום חמישי האחרון נערך ערב מגמת פרסום ומדיה באשכול פיס בכפר סבא, במסגרתו הוצגו סרטוני הגמר של תלמידי המגמה שהוכנו עבור עמותות וארגונים הפועלים לטובת הקהילה. סרטונים נוספים שהוכנו על ידי תלמידים במגמה היו עבור עמותת "רעננה וכפר סבא אוהבות חיות", עמותת "צעדים קטנים" ועמותת "משפחה אחת" לנפגעי פעולות איבה. "אנחנו מגמה שמפיצה קמפיינים חברתיים לעמותות בכל הארץ" אומר איתי אברמוביץ', מנהל המגמה "התלמידים הפכו לסוג של שופר לעמותות חברתיות. היה לנו ערב מגמה מאוד גדול והמון אנשים צפו בסרטון. התגובות היו מאוד טובות. התלמידות אגב קיבלו ציון 100 בבגרות עבור הקמפיין הזה, ואני קיבלתי המון טלפונים מאנשים שהסרטון מאוד נגע בהם".
השמחה בקרב התלמידות גברה לאחר שארגון בטרם שיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו בסוף השבוע שעבר. "זה היה מאוד מרגש", אומרת ששון, "כל הזמן בדקתי את מספר הצפיות והשיתופים. התרגשנו מאוד גם בערב המגמה, כשצפו בסרטון כל כך הרבה אנשים, וגם אחרי שראינו את התגובה של בוחנת הבגרות, שמאוד התלהבה מהסרטון. אני חושבת שזה הסיפוק שלנו מהמגמה הזו. לא הציונים, אלא היכולת ליצור ולהשפיע, שעשינו משהו שהוא לא רק בשביל עצמנו אלא גם בשביל החברה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר