אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בלי לחץ: 40 אחוז מהרכבים שנבדקו בכפר סבא לא מוכנים לחורף

כך עולה מבדיקה שערכו מתנדבי אור ירוק בעיר. המתנדבים הדגישו בפני הנהגים את חשיבות בדיקת לחץ האוויר בצמיגים ובדיקת תקינותם לעיתים תכופות

פורסם בתאריך: 13.11.17 09:11

במהלך חודש אוקטובר הגיעו מתנדבי עמותת אור ירוק ליותר מ-70 יישובים בכל רחבי הארץ כדי לבדוק את לחץ האוויר בצמיגי הרכבים, וכדי לוודא שהנהגים נוסעים באופן בטוח ושכלי הרכב שלהם מוכנים לחורף. בכפר סבא נבדקו 210 כלי רכב ונמצא כי ב-84 מהם, כלומר ב-40 אחוז מכלל הרכבים שנבדקו, לחץ האוויר בצמיגים לא היה תקין.

במהלך הבדיקה המתנדבים הדגישו בפני הנהגים את חשיבות בדיקת לחץ האוויר בגלגלים ובדיקת תקינותם לעיתים תכופות. המתנדבים הדגישו בפני הנהגים את הסכנות הכרוכות בהזנחת בדיקת הצמיגים, וכן נתנו להם דגשים אליהם יש לשים לב במהלך הבדיקה, כמו התאמת לחץ האוויר להוראות יצרן הרכב, שנת ייצור הצמיגים, דגשים בנושא החלפת צמיגים ועוד. לחץ אוויר לא תקין גורם גם לשחיקת הצמיג, ובנוסף עשוי לגרום לצריכת דלק גדולה יותר, ומעמיד את נוסעי הרכב בסכנה.

מעמותת אור ירוק נמסר: "החורף מתקרב והגשם כבר כאן. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב כבר עכשיו להגביר את המודעות בקרב הנהגים לחשיבות תקינות הצמיגים בחורף. חשוב לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים באופן שוטף ובפרט לקראת החורץ כאשר נהיגה בכביש רטוב או בוצי מקשה על אחיזת הכביש. הצמיגים מהווים את הקשר שבין הרכב לכביש ותקינותם יכולה להציל חיים ולמנוע תאונות מיותרות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר