קולנוע עמל. צילום עזרא לוי
קולנוע עמל. צילום עזרא לוי

ועד עמל על ההצהרה שיש מגעים לשימור הקולנוע: "מדובר בניסיון לבלום את המאבק שלנו"

מנהלת מוזיאון כפר סבא אמרה שהעירייה נמצאת במגעים עם בעלי המבנה, שיקבלו שטח לבנייה בתמורה להעברת הקולנוע המיתולוגי לעירייה

פורסם בתאריך: 14.11.17 08:05

"יכול להיות שמדובר בניסיון לבלום את המאבק שלנו כדי שנוריד את הרגל מהגז. הדברים אמנם נאמרו בפומבי, אבל אף גורם רשמי לא דיבר איתנו ישירות וניכר כי הדברים נאמרו בכוונה בפורום בו אנחנו נמצאים". כך אומרים פעילים בוועד להצלת קולנוע עמל הנאבק לשימור המבנה, בעקבות הצהרת מנהלת מוזיאון כפר סבא כי העירייה נמצאת במגעים עם בעלי המבנה כדי למצוא פתרון שיביא לשימורו.

לפי הפעילים, מנהלת המוזיאון ירדנה ויזנברג אמרה את הדברים באירוע פתיחת תערוכה בהיכל התרבות, שבה הציגו סטודנטים ממכללת אורט, בשיתוף הוועד להצלת קולנוע עמל, אפשרויות שונות לשימור המבנה. ויזנברג, שנשאה דברים באירוע, שיתפה את הקהל, בו נכחו גם חברי הוועד, כי עיריית כפר סבא נמצאת במגעים עם בעלת המבנה חברת האחים אליהו, במטרה למצוא פתרון לשימור קולנוע עמל. לפי ויזנברג, חברת האחים אליהו תקבל שטח בעיר לבנייה בתמורה לשטח עליו יושב קולנוע עמל כיום, שיועבר לעירייה.

 

 

עם זאת, חברי הוועד הביעו כאמור ספק בנוגע לאמיתות הדברים ולכוונות האמיתיות שמאחוריהן. נזכיר כי חברי הוועד מקיימים מדי חודש וחצי אירועים שונים להעלאת המודעות לשימור הקולנוע, ומקיימים מדי פעם פגישות עם גורמים בעירייה. "קבענו את האירוע הבא שלנו כבר ל-24 בנובמבר", אומרת אורן, "אנחנו עדיין עובדים ולא ישתיקו אותנו. להפך, זה מדרבן אותנו לעשות יותר פעולות כדי שלא יחשבו שהצליחו".

מעיריית כפר סבא נמסר: "העירייה תקיים פגישה עם מקבלי ההחלטות לבחינת עתידו של קולנוע עמל, שעתיד לעבור שימור, ואנו נבחן את צעדנו אל מול בעלי הנכס".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר