מירית שקד ברק ואיציק מנהיימר, מובילי המאבק. צילום עופר הופסטון גרומן
מירית שקד ברק ואיציק מנהיימר, מובילי המאבק. צילום עופר הופסטון גרומן

ביום ראשון: דיון במשיכת תוכנית המתאר של כפר סבא מהמחוזית, ומחאת תושבים

פעילי מטה המאבק נגד התוכנית מארגנים משמרת מחאה מחוץ לישיבת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה

פורסם בתאריך: 15.6.17 08:41

פעילי מטה המאבק נגד תוכנית המתאר של כפר סבא מארגנים משמרת מחאה מחוץ לבנייני העירייה, שאמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב (18 ביוני), בשעה 19:00, אז תתכנס מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה כדי לדון בבקשת 11 חברי מועצת העיר למשוך את התוכנית מהועדה המחוזית.
פעילי מטה המאבק חילקו השבוע פליירים ברחבי העיר עליהם מתנוסס הכיתוב "העתיד מריח רע, בואו לעצור את הגזרה!", והזמינו את התושבים להצטרף אליהם למשמרת המחאה. מירית שקד ברק, מובילת המאבק אמרה: "אנו מאמינים שאחד עשר חברי המועצה שהגישו את הבקשה לכנס את מליאת ועדת התכנון במטרה לדון במשיכת תוכנית המתאר מהועדה המחוזית, ייצגו אותנו נאמנה ויצביעו בעד משיכת תוכנית המתאר לצורך עריכתה מחדש, תוך שיתוף ציבור ראוי ותקין. אנו קוראים לכל חברי המועצה להצטרף אליהם מתוך אחריות ציבורית ושמירה על העיר כפר סבא כעיר ירוקה ומקיימת. אני קוראת לכל תושבי כפר סבא לגלות מעורבות ולקחת אחריות על עתידנו ועתיד ילדנו ולהצטרף למשמרת המחאה שלנו כדי שקולנו יישמע. לא נוכל להיות בתוך הדיון ולהסתכל בעיניים של מי שיצביע בעד התוכנית ההרסנית של העיר".
ביום רביעי שעבר, בישיבת מועצת עיר סוערת, שאף הופסקה לרבע שעה, בהשתתפות פעילים ממטה המאבק, דחו חברי המועצה, ברוב קולות הקואליציה, את הצעת יו"ר האופוזיציה יובל לוי למשוך את תוכנית המתאר של כפר סבא מהוועדה המחוזית. עוד קודם לתחילת הישיבה, הפגינו פעילי מטה המאבק נגד תוכנית המתאר מחוץ לבנייני העירייה עם מגפונים ושלטים על גופיהם הקוראים לעצור את התוכנית לאלתר. כמה חברי מועצה מהקואליציה, שדרשו לפני כשלושה שבועות מממלא מקום ראש העירייה צביקה צרפתי לכנס את מליאת הוועדה לתכנון ובנייה במטרה למשוך את תוכנית המתאר, שכאמור תתכנס ביום ראשון, הסבירו לפעילים כי אין ביכולתם להצביע בעד ההצעה בישיבת המועצה, מכיוון שאין לישיבת המועצה סמכות לדון בנושא הזה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר