צביקה צרפתי בישיבת המועצה
צביקה צרפתי בישיבת המועצה

"זאת הסחורה שאתה מביא": צפו בפליטת הפה של צביקה צרפתי

יו"ר האופוזיציה יובל לוי טוען שצרפתי אמר את הדברים על תושבי שכונת עלייה שהגיעו לישיבת המועצה. צרפתי מכחיש. צפו ושיפטו בעצמכם

פורסם בתאריך: 21.11.17 07:55

ממלא מקום ראש עיריית כפר סבא צביקה צרפתי עורר השבוע סערה ברשתות החברתיות. צרפתי צולם אומר ליו"ר האופוזיציה יובל לוי, בישיבת המועצה שהתקיימה ביום רביעי שעבר – "זו הסחורה שאתה מביא", לפני דיון בנושא שכונת עלייה ולאחר שתושבים מהשכונה שהגיעו לישיבה התבקשו לצאת ממנה. צפו:

"הגעתי לישיבה במטרה שתהיה הכרה של העירייה בוועד שכונת עלייה שיוזם קיום בחירות בשכונה", אומר אחד התושבים גבי טווילי, "אנחנו חמישה חברים שרוצים ליצור קשר עם הציבור ובאנו להגיד שאנחנו לא בנים חורגים ושאם לא נקבל תשובות, אנחנו לא נכיר בעירייה, נקים אוטונומיה ולא נשלם מיסים. היה לי נאום כתוב וצרפתי לא אפשר לי לדבר. במקום זה הוא אמר ליובל לוי, 'זו הסחורה שאתה מביא', כשברור לי שהכוונה היא אלי".

 

פנית אליו אחרי הישיבה?
"התקשרתי אליו וביקשתי לשוחח איתו, אבל הוא לא חזר אלי. יש ממש סערה גדולה ברשת החברתית בגלל הסרטון הזה. שלחתי לו מייל עם ההקלטה של מה שהוא אמר והוא התעלם. אני לא בא אליו במשחקי אגו. אני מעוניין שהוא יעזור לשכונת עליה ושתהיה פה איכות חיים. אין לי כלום נגד צרפתי ואשמח לשתף איתו פעולה. הוא נראה לי בן אדם מאוד מעשי ואני לא מתרגש מהמשפט שיצא לו. אדם שלא עושה לא טועה והוא טעה. אני מקווה שהוא יתייחס אלינו בכבוד".

מה הדרישות שלכם?

"למשל לטפל בגן השעשועים הסמוך לסבינו שאין בו תאורה או מתקני משחקים ראויים, וגם לא שירותים. ילדות קטנות רואות בנים מטילים את מימיהם וזה לא מכובד. רק עכשיו, לקראת חורף 2017, מטפלים פה בביוב".

תגובת עיריית כפר סבא: "הדברים הוצאו מהקשרם. הכוונה היתה על סגנון כתיבת השאילתא של יובל לוי חבר המועצה אשר כותב שאילתות בצורה שאינה מובנת. כפי שענינו, העירייה משקיעה משאבים רבים בשיכון עלייה. לא נהיה שותפים לכל נסיון לגרור את הדיון למחוזות אחרים ולא עניניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר