יהודה בן חמו, עילאי הרסגור. צילומים עזרא לוי, זיו שדה
יהודה בן חמו, עילאי הרסגור. צילומים עזרא לוי, זיו שדה

הרסגור וקטנר לבן חמו: "מדוע אינך משעה את עצמך?", ושאלות נוספות

חברי סיעת מרצ פנו בשאלה ישירה לראש העירייה החשוד בשחיתות. בנוסף, הם מבקשים מהעירייה מידע על מידת מעורבותו של בן חמו בניהול העיר למרות הרחקתו מהעירייה

פורסם בתאריך: 27.11.17 10:01

חברי מועצת עיריית כפר סבא מסיעת מרצ שבאופוזיציה, עילאי הרסגור הנדין ופליאה קטנר, פנו בשאילתה ישירה לראש העירייה יהודה בן חמו, וביקשו לדעת מדוע אינו משעה עצמו מתפקידו לנוכח החשדות נגדו. עוד מבקשים השניים מהעירייה מידע על מידת מעורבותו של בן חמו, החשוד בשחיתות ומורחק מהעירייה עד 10 בדצמבר, בניהול העירייה.

בשאילתה שהגישו לקראת ישיבת המועצה שאמורה להתקיים ביום רביעי הבא, כתבו השניים: "בתאריך 22 בנובמבר פורסמה ידיעה בתקשורת לפיה הוסרו רוב המגבלות על יהודה בן חמו, והוא למעשה מנהל את העיר. מאחר ומדובר באדם שעננה כבדה מרחפת מעל לראשו ואשר היה מעורב במעשים חמורים, לא ראוי ציבורית ומוסרית שאדם כמוהו ינהל את ענייניה של כפר סבא. לכן נבקש לענות על השאלות הבאות:

האם יהודה בן חמו מעורב בענייניה השוטפים של העירייה? אם כן, באיזו מידה ובאלו תחומים? מהי תדירות שיחותיו של יהודה בן חמו עם מנכ"לית העירייה, מ"מ ראש העירייה וראשי האגפים בעירייה במהלך החודש האחרון? האם נערכו שיחות או פגישות בין יהודה בן חמו ומהנדסת העיר במהלך החודש האחרון? האם הוא מעורב בהחלטות תכנוניות? האם יהודה בן חמו מעורב בהכנת תקציב העירייה? האם יהודה בן חמו חותם על מסמכים עירוניים, כמו חוזים והמחאות? האם יהודה בן חמו עובד מול עובדי עירייה מהשורה או רק מול ראשי אגפים, המנכ"לית ומ"מ ראש העירייה?".

בנוסף, כאמור, ביקשו השניים מיהודה בן חמו לענות בעצמו על השאלה: "לנוכח החשדות הכבדים והמעשים החמורים המיוחסים לך, מדוע אינך משעה את עצמך עד לסיום ההליכים המשפטיים?".

תגובת עיריית כפר סבא: "יהודה בן חמו ראש העיר של כפר סבא ממשיך למלא את חובותיו למען תושבי העיר מתוקף תפקידו כראש הרשות וזאת בהתאם להגבלות החלות עליו. יש להדגיש כי עד שלא תוכח אשמתו, הרי שהוא בחזקת חף מפשע על פי החוק וימשיך לפעול למען העיר ותושביה כפי שפעל בעבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלמה

    חברי מרץ פועלים בכל פעם בדרך שנוחה להם,
    אם היה זה ראש העיר מטעמם,לי אין ספק שהיו
    קופצים שני הליצנים, ושואלים, מדוע אינכם ממתינים
    לסיום החקירה? הרי אין כתב אישום? לא דנים אדם עד…בלה,בלה..
    מרץ חבורת צבועים עם אלף פרצופים ומנדט אחד וחצי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר