קניון ערים. צילום עזרא לוי
קניון ערים. צילום עזרא לוי

שוב: נדחו השינויים במועדי הפתיחה של החניון הגדול בקניון ערים

הקניון והעירייה הגיעו להסכמות. במידה ויהיה שינוי במועד שעות פתיחת החניון, הקניון יודיע לציבור חודש מראש

פורסם בתאריך: 30.11.17 14:05

השינוי שהיה אמור להיות ביום ראשון במועד פתיחת החניון הגדול בקניון ערים, נדחה. כך מסר היום (חמישי) הקניון. "אנחנו דוחים את השינוי בשעות פתיחת חניון P5", מסר הקניון, "בפגישה שהתקיימה בין נציגי העירייה והקניון ולבקשת העירייה, לאור הסיכומים שהושגו, הוחלט להשאיר את שעות הפתיחה כבעבר לתקופה בה יבדקו ההחלטות שנתקבלו. במידה ויהיה שינוי במועד שעות פתיחת החניון, הקניון יודיע לציבור בהתראה של חודש מראש".

נזכיר מוקדם יותר השבוע הודיעו בקניון כי החל מ-10 בדצמבר אמור החניון הגדול, שמתחת לכיכר העיר, להיפתח בבקרים כשעה וחצי מאוחר יותר, בשעה 8:30 במקום 7:00, שעת פתיחת החניון כיום. "ב-10 בדצמבר, אם לא יהיה פתרון אחר מצד העירייה, ייפתח חניון הקניון P5, החניון הגדול אותו החכירה העירייה לקניון, בשעה 8:30 במקום 7:00. נמשכים המגעים עם עיריית כפר סבא על מנת שהעירייה תפתור את מצוקת החנייה במרכז העיר. הנהלת קניון ערים תשמח לשתף פעולה בנושא ועל כן נדחה מועד השינוי", נמסר אז.

השינוי בשעות הפתיחה היה אמור להתחיל ב-15 בנובמבר, אך באותו יום הודיע הקניון כי השינוי בשעות הפתיחה נדחה. "סוכם עם העירייה על דחיית מועד שינוי זמני פתיחת החניון בשבוע וזאת על מנת למצוא פתרון לרווחת הציבור", נמסר אז מהקניון. אלא שכאמור היום מסרו בהנהלת הקניון כי השינוי האמור במועד פתיחת החניון בבקרים יתבצע ביום ראשון, בעוד קצת יותר משבוע.

 

החניון החינמי שמתחת לכיכר העיר (חניון P5), מספק חניה לבאי מרכז העיר כפר סבא, בהם קונים, עובדים במשרדים ובחנויות וכן את באי מרכז ספיר. נציין שחניון P2, ברחוב מוטה גור, ימישיך להפתח בשעה 7:30. חניון P3, ליד מרכול מגה, פתוח כל הזמן.

בהנהלת הקניון לא הסבירו אז את הסיבה לשינוי בשעות פתיחת החניון הגדול ומסרו בתגובה כי "על פי הסכם חכירת הקניון שנחתם בין הנהלת הקניון לחברה הכלכלית, החניון יהיה פתוח לקהל הרחב בהתאם לשעות פתיחת הקניון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר