חנוכה. צילום גיל אליהו
חנוכה. צילום גיל אליהו

רוצים חגיגת חנוכה בשכונה על חשבון העירייה? כדאי שתזדרזו

העירייה תסייע לתושבים לקדם יוזמות לחגיגות חנוכה בשכונה ותממן את הפעילויות ב-800 שקלים, אבל ההרשמה מסתיימת מחר

פורסם בתאריך: 5.12.17 13:42

עיריית כפר סבא תממן בסכום של עד 800 שקלים חגיגות חנוכה שכונתיות ברחבי העיר. מחלקת נוער, צעירים וקהילה, שבאגף קהילה, רווחה ונוער בעירייה, מזמינה את התושבים להציע עד מחר (רביעי, 6.12) בשעה 17:00, בלינק ייעודי, יוזמות שכונתיות לחגיגות. מדובר באירועים כמו שעת סיפור, הצגה, הרקדה, הדלקת נרות ועוד.

הפעילות יכולה להתקיים במקלט שכונתי, בחדרי פעילות בבניינים משותפים, בגינות ציבוריות ועוד ועילה להיות פתוחה לקהילה כולה. בעירייה ישימו דגש על שכונות בהן לא קיים מרכז קהילתי, במטרה לתת מענה לפעילות חנוכה קרובה לבית, כמו גאולים, ותיקים, סביוני הכפר, הפרחים, המעפילים-למפרט, אלרם, הדרים, האוניברסיטה, הפארק ומרכז העיר (תל חי- ויצמן- סוקולוב).

מירב הלפמן, מנהלת מחלקת נוער, צעירים וקהילה, "המחלקה לנוער צעירים וקהילה מובילה בעיר את התפיסה הקהילתית לפיה התושבים משפיעים ומעורבים בקהילה בה הם חיים. המחלקה רוצה לתת ביטוי לשותפות, אחריות חברתית ומנהיגות קהילתית, תוך קידום ועידוד יוזמות שכונתיות. אחד מהיעדים המרכזים השנה הינו פיתוח מודל שכונתי  – הקמת פורומים, פיתוח מוקדי פנאי ותרבות, הקמת צוותי חירום שכונתיים (צח"ש) ועוד. אני מזמינה את כל התושבים למלא את הלינק וליזום פעילות איכותית למען הקהילה בה הם חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר