הדר גולדין ז"ל
הדר גולדין ז"ל

אירועי חנוכה בכפר סבא יתקיימו בסימן השבת גופתו של הדר גולדין

כל הדלקות הנרות באירועים ופעילויות עירוניים במהלך החג יוקדשו למסר של "השבת הבנים". שמחה גולדין: "תושבי העיר משיבים לנו את האור וההדר"

פורסם בתאריך: 11.12.17 12:59

עיריית כפר סבא, בשיתוף משפחתו של סגן הדר גולדין, שנהרג לפני יותר משלוש שנים ברפיח, במבצע צוק איתן, וגופתו לא הוחזרה לישראל, תקיים את אירועי חנוכה בסימן "השבת הבנים" – גולדין, וסמ"ר אורון שאול, שנחטף בקרב שג'אעיה במהלך המבצע.

מהעירייה נמסר כי כל הדלקות הנרות במסגרת אירועים ופעילויות עירוניים בימי החג (20-12 בדצמבר), יוקדשו למסר של השבת הבנים, במטרה "להרחיב את מודעות הציבור לחשיבות הנושא, להתגייס ולפעול למען תמיכה במאבק המשפחות השכולות להשבת הבנים", כלשון העירייה.

האירוע המרכזי שתקיים עיריית כפר סבא, בשיתוף ארגון חב"ד, יתקיים ביום רביעי, בשעה 18:00, הדלקת נר שני של חנוכה, בהשתתפות משפחת גולדין. "כמו כן, יתקיימו בחנוכה שלל אירועים במרכזים הקהילתיים, בבית תהילה ואריה שרייבמן, בשכונות ובאתרים שונים ברחבי העיר, כשאת כולם, על פי הנחיית הנהלת העירייה, בכל האירועים יקדישו את הדלקת הנרות במסר של השבת הבנים לישראל ולביתם", מסרה העירייה

פרופ' שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין: "בחג החנוכה אנחנו, בני משפחת גולדין, זוכים לכך שתושבי העיר משיבים לנו את האור וההדר בכך שהם מתייצבים איתנו בדרישה להשבת חיילים למולדתם. בהשבת ההדר, בהשבת האור שיחלץ אותנו מתוך עטיפת החשיכה של אוזלת היד וההשכחה".

 

אשרת גני גונן, מנכ"לית עיריית כפר סבא, "כפר סבא מחבקת את משפחות, גולדין ושאול, ומביעה את תקוותה להשבת הבנים למולדתם. הדר זכרו לברכה בן למשפחה ותיקה וערכית, גדל והתחנך בכפר סבא והשאיר אחריו מורשת של גבורה, אחריות ונתינה. אני מאחלת למשפחות ולכל תושבי העיר חג שמח ומלא באור ובאחדות".

תושבים המעוניינים להצטרף לתמיכה במשפחה, ניתן לשלוח מייל לחגי דפנה: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר