צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מסכימים? עיריית כפר סבא מעודדת את ההורים לעבור לחיתולים רב פעמיים

סט חיתולים רב פעמיים יחולקו להורים תושבי כפר סבא, בניסיון לחסוך 3,500 טון אשפה. העירייה גם מחפשת פרזנטור לקמפיין

פורסם בתאריך: 11.12.17 14:14

במסגרת פרויקט "אפס פסולת" להפחתת כמות הפסולת בעיר, מעודדת עיריית כפר סבא את ההורים לתינוקות בעיר לעבור לחיתולים רב פעמיים. במסגרת היוזמה, תחלק העירייה להורים ערכה של שלושה חיתולי בד רב פעמיים, וכן מקיימת תחרות בין התינוקות לבחירת הפרזנטור לקמפיין.

"בשנתיים הראשונות לחייו תינוק עושה שימוש בכ-6,000 חיתולים חד פעמיים, שהם טון אשפה לא מתכלה", מסרה העירייה, "בזכות ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות החיתולים הרב פעמיים החדשים מאפשרים החלפה נוחה, נקייה, בריאה, מהירה וידידותית יותר לסביבה. סט של 24-18 חיתולים רב פעמיים מספיק עד גיל שנתיים, חוסך המון כסף, ובעיקר מאפשר לכולנו עולם נקי יותר".

מהעירייה נמסר כי ההורים יכולים לחסוך באמצעות החיתולים הרב פעמיים אלפי שקלים בשנה, והעיר יכולה לחסוך 3,500 טון אשפה בשנה, מ-42.5 אלף חיתולים חד פעמיים שנזרקים.

אירוע ההשקה של המיזם יתקיים ביום שישי הבא (22 בדצמבר), החל מהשעה תשע בבוקר, בקניון G בכפר סבא. שם יקבלו הורים לתינוקות ערכת התנסות, ללא עלות, שכוללת שלושה חיתולי בד בשווי של כ-250 שקלים של מותג החיתולים הרב פעמיים צ'ארלי בננה. הערכה תחולק בכפוף לתקנון שיפורסם באתר ובהצגת תעודת זהות, והחלוקה היא עד לגמר המלאי. הורים שלא יוכלו להגיע לאירוע יוכלו לפנות למוקד 106 וערכת החיתולים תשלח עד הבית. תגיע עד לפתח הבית.

לאירוע תגיע גם צלמת שתצלם את ההורים וילדיהם, ובהמשך תתקיים תחרות בדף הפייסבוק העירוני למציאת הפרזנטור עבור קמפיין העלאת המודעות לחיתולי בד שמקדמת עיריית כפר סבא.

טל פלד, מנהלת תחום החדשנות במחלקת קיימות שבאגף איכות הסביבה, "מהלך נועז זה של עיריית כפר סבא נועד לעודד את הציבור לפרוץ גבולות מחשבתיים ולהתקדם למוצר עם פוטנציאל משמעותי להפחתת יוקר המחייה, שיפור איכות הסביבה והבריאות של כולנו" טל פלד, מנהלת תחום חדשנות, אגף איכות הסביבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר