צאלה וקסמן גונן. צילום רמי זרנגר
צאלה וקסמן גונן. צילום רמי זרנגר

זכתה במכרז: צאלה וקסמן גונן נבחרה לסמנכ"לית העירייה

צאלה וקסמן גונן, שהיתה דוברת עיריית כפר סבא במשך שבע שנים, שימשה עד לבחירתה השבוע כסמנכ"לית כממלאת מקום זמנית של הסמנכ"ל רון קוגמן

פורסם בתאריך: 12.12.17 08:35

ועדת הבחינה של עיריית כפר סבא בחרה השבוע את צאלה וקסמן גונן, מי שהיתה דוברת העירייה בשבע השנים האחרונות, לתפקיד סמנכ"לית שירות והסברה בעירייה. בהודעה של עיריית כפר סבא נמסר כי וקסמן גונן גברה גברה על 11 מתמודדים אחרים שניגשו למכרז. במסגרת תפקידה, מסרה העירייה, תהיה וקסמן- גונן "אחראית על מערך שירות חוצה ארגון של העירייה בהיקף של כ 3,000 עובדים".

לוקסמן גונן תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה האקדמית רופין. בין השאר היא שימשה גם דוברת ועוזרת ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, דירקטורית עמותת התיירות כרמלים, יועצת תקשורת בכירה במשרד יחסי ציבור, עוזרת השר להגנת הסביבה אילן שלגי, מנהלת שיווק של החברה הכלכלית בארגון הסטודנטים הארצי ויו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית רופין.

בשנת 2015, כשהיתה דוברת עיריית כפר סבא, זכתה בפרס "האריה השואג" לשנת 2015 מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל על הובלת קמפיין להתחדשות עירונית. בשנת 2016 זכתה באות הדוברת המצטיינת מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל, וכן בפרס פיקוד העורף לחירום "שיח מקוון בעורף" לשנת 2016.

"אני מודה להנהלת העירייה על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד. אמשיך לפעול למען העיר ותושביה כפי שעשיתי בשנים האחרונות במטרה לשפר ולייעל את רמת השירות הניתנת לתושבי העיר", אמרה וקסמן גונן.

 

נזכיר שבחודש יוני השנה הצביעו רוב של חברי מועצת עיריית כפר סבא בעד ביטול תפקיד סמנכ"ל שירות וקהילה וביטול מינויה הזמני לתפקיד של וקסמן גונן, מאז עזיבתו של הסמנכ"ל רון קוגמן ששימש שלוש שנים בתפקיד. היועץ המשפטי של העירייה, עו"ד אלון בן זקן, קבע אז כי להחלטה אין תוקף מעשי.עתה כאמור, זכתה וקסמן גונן במכרז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר