מתווכים בכפר סבא
מתווכים בכפר סבא

מתווכים בכפר סבא – חושפים את הטיפים בתחום

תנופת הבנייה בכפר סבא, לצד עליית המחירים המתמדת מעוררת עניין רב בשוק הנדל"ן המקומי הן בקרב התושבים והן בקרב משפחות ששוקלות לעבור לעיר. יצאנו לדבר עם מתווכים מומלצים בכפר סבא לשמוע על סודות המקצוע וכמה טיפים בתחום

פורסם בתאריך: 27.5.18 11:06

נדל"ן בכפר- תיווך, שיווק ויזמות

ברוח התקופה בה אנו חיים רבים מאיתנו הופכים למביני עניין בכל הקשור לנדל"ן- רבים מפגינים בשיחות סלון או בפינות הקפה בעבודה התמצאות וידע רב בכל הקשור לערך הדירות ושווי נכסים. אך החיים האמיתיים אינם פינת קפה בעבודה או מפגש חברים קליל ונחמד. קנייה ומכירת נכס היא עניין למקצוענים. בבואנו למכור דירה או בית עלינו להסתייע באנשי מקצוע טובים בעלי ניסיון וידע רב בתחום התיווך והנדל"ן.

050-29-202-29

אנדריי פרייברג

נדל"ן בכפר הינו משרד בוטיק העוסק בתיווך, שיווק ויזמות של נכסים בהם בתים פרטיים ודירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים המוצעים בעיר כפר סבא ובמושבים שבסביבתה בהם מושב צופית, גן חיים ושדה ורבורג. בעלי נדל"ן בכפר אנדריי פרייברג ועמית דלל בעלי ידע רב בתחום וניסיון עשיר בכל הקשור במכירה, השכרה וקניית נכסים. "במשרדנו הלקוחות זוכים ליחס אישי ומקצועי. אני ועמית מעניקים ליווי אישי וצמוד ללקוחות המגיעים אלינו- משלב הפגישה הראשונה ועד לסגירת החוזה על הנכס או הדירה" אומר אנדריי פרייברג, מבעלי נדל"ן בכפר. "אנחנו שמים דגש על התאמה מושלמת של הנכס לצרכי הלקוח. המטרה שלנו היא למצוא עבורו את הנכס המתאים ביותר".

פרט להקשבה והתאמה לצרכי הלקוחות המגיעים למשרדם, מעניקים פרייברג ודלל מעטפת חבילה כוללת של שירותים ללקוחות משרדם. "בעברי שימשתי כשמאי נזיקין וכיום אני מעניק מהידע הזה ללקוחות המגיעים אלינו" אומר עמית דלל, מבעלי נדל"ן בכפר. "רבים מרוכשי הדירות לא מודעים לדברים החשובים שעליהם לבדוק כשהם נכנסים לדירה. אני בודק האם היו נזקים בדירה, האם הדיירים או הקבלן מסתירים משהו. כל התהליך הזה מונע מהלקוחות הרבה מאוד עוגמת נפש וחוסך להם כסף רב".

בנדל"ן בכפר תהנו מסל שירותים כולל של אנשי מקצוע בהם עורך דין, שמאי, מעצבים, קבלני שיפוץ ואנשי מקצוע נוספים שיהפכו את הכניסה לבית החדש שלכם לקלה ונעימה הרבה יותר "כל אנשי המקצוע איתם אנחנו עובדים מעניקים מחיר מיוחד ללקוחותינו. הדבר מאפשר לנו להעניק מעטפת כוללת של שירותים שיהפכו את התהליך לקל, ונעים הרבה יותר עבור הלקוחות" מציין אנדריי.

אין ספק שהשירות האדיב, הניסיון והמקצועיות של נדל"ן בכפר הפועלים בכפר סבא והסביבה יאפשר לכם להכנס בראש שקט לבית החדש שלכם.

נדל"ן בכפר- תיווך, שיווק ויזמות.

עמק החולה 2, כפר סבא

טלפון: 050-29-202-29

אתר: https://real-estate-agency-4590.business.site

עמית דלל

עמית דלל


שי אריאלי יועץ נדל"ן

אודות: שי אריאלי, מומחה נדל"ן יליד כפר סבא, בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, בוגר קורס CRS, הקורס המתקדם לסוכני נדל"ן בישראל. אריאלי, בן 39, נכנס לתחום התיווך והמקרקעין לפני כ-6 שנים "ומאז תחילת דרכי בענף ועד היום אני עובד ברשת RE/MAX בסניף RE/MAX ONE בכפר סבא." הוא אומר.

רשת RE/MAX ישראל מונה מעל 1,200 סוכנים וב-6 השנים בהן הוא נמצא ברשת הגיע אריאלי להישגים ונכנס למועדון היוקרתי Chairman's Club זו השנה החמישית ברציפות, ובשנה שעברה הצטרף גם למועדון ה- Hall Of Fame של RE/MAX העולמית. בפברואר 2018 הוענקה לו הוקרה מיוחדת על ידי מנכ"ל הרשת, בליל סיכום 2017, הוקרה על תרומתו לקהילה, שיתוף פעולה שהרשת מקיימת מספר שנים עם עמותת 'גדולים מהחיים' ( לילדים חולי סרטן) . "אני נוהג לתרום לעמותה אחוז מסוים מעמלת התיווך של אותה עסקה ובנוסף הלקוחות מקבלים מהעמותה תעודת הוקרה אישית." הוא אומר.

לענף התיווך הגיע אריאלי אחרי שנים של עבודה כמנהל אירועים, ענף בו השירות והמענה לצורכי הלקוח הם ערך עליון. "חשוב לי לציין שכמתווך מקרקעין, אני לא מתעסק בנדל"ן. אני עובד עם אנשים, כשהערך העליון זהה – שירותיות ומענה לצורכי הלקוח" הוא מסביר. "כיום אני לוקח חלק בעסקאות הכי יקרות וחשובות שאנשים עושים בחייהם, תוך כדי המגע עם כל הצדדים ובעלי המקצוע שמעורבים בעסקה".

שיתופי פעולה: הסוד להצלחה, מבחינת אריאלי, לא נובע רק מהמפגש בין הקונה למוכר, אלא מתחיל עוד הרבה לפני כן. "ההצלחה היא שילוב של שיתופי פעולה בין קולגות מהמשרד ומחוצה לו. מעבודה יומיומית מול עורכי דין, הרשות המקומית, בנקים, יועצי משכנתאות, שמאים, שיפוצניקים, אדריכלים, מעצבי פנים, ועוד", הוא מסביר. "הידע הרב אותו צברתי לאורך השנים והיכולת לתת מענה ללקוחות במהירות בכל שלב בעסקה, עם כל בעל מקצוע שקשור בעסקה, הם כלים שמביאים אותי לרמת מקצועיות גבוהה בתחום." אריאלי מוסיף שגורם נוסף, שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלו כסוכן, הוא הכח של המשרד שלו RE/MAX ONE. "יש לנו מערך סוכנים עצום, שמחבר בין סוכני המשרד המסייעים זה לזה".

קשר עם לקוחות: "להיות סוכן נדל"ן זה להגשים לאנשים את החלום הכי גדול שלהם – בית" הוא מסביר. "כשאתה נמצא בשליחות אדירה שכזו, אתה חייב לזכור שטובת הלקוח היא טובתך ולהיפך. יתרה מכך, עבודת השטח שלי כסוכן מביאה עימה גם קשרים אישיים עם הלקוחות שלי וגם מצבים בהם לקוח מביא לקוח, בשל רמת שירות גבוהה, יחס אישי וזמינות גבוהה". אריאלי מציין שבכל עסקת נדל"ן הוא שם דגש על הכרת הלקוח וצרכיו האישיים, כולל ההיבט הכלכלי, המצב האישי ואפילו חשיבה לטווח ארוך, על שינויים עתידיים כמו הרחבת המשפחה, עזיבת ילדים את הבית, נגישות לגיל השלישי וכו'. "המשפט שאני הכי אוהב שמגיע מלקוחות הוא "שינית לי את דרך החשיבה על מתווכים". קרה לי לא פעם.. שהראתי ללקוח נכס אחד ובדיוק אותו הוא קנה. קרה גם שיצאתי לשוק עם נכס, שנמכר ללקוח הראשון שביקר בו.. כשאתה מתפרנס ממתן שרות, הלקוח חייב להבין על מה הוא משלם! את עמלת התיווך עבור קנייה או מכירת נכס משלמים עבור התוצאה גם אם היא מהירה "אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה".

טיפ לקניית דירה להשקעה עבור התפתחות כלכלית! קניית דירה להשקעה נותנת לנו את היכולת ליצור הכנסה פסיבית יציבה ובסיס כספי שיאפשר לנו להמשיך להתפתח כלכלית תוך שימוש במנוף בנקאי נרחב שלא ניתן לקבלו בשום אפיק השקעה אחר.
עניין נוסף, פופולארי מאוד בעשור האחרון למרבית הזוגות הצעירים אין הון ראשוני מספיק על מנת לאפשר להם לקנות את ה"דירה" שהם רוצים וקשה להתגבר על הפער בין הרצוי למצוי ועל כן, כדאי לזהות מה היכולת שלנו ולהבין שבשלב זה בחיים רכישת דירה להשקעה היא הפתרון האולטימטיבי. שכן אם תירכש בחוכמה תוכל להפוך בעתיד למקפצה ענקית לדירת החלומות!

התע"ש 14 כפר סבא
054-7537573
פייסבוק: שי אריאלי יועץ נדל"ן | מייל: [email protected]

שי אריאלי

 

 

שרון אנדרסון, יועצת נדל"ן

אנדרסון נדל"ן שירות מהלב
מי בעסק? שרון אנדרסון ,בעלת המשרד ויועצת נדל"ן בכירה.בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה ומתמחה גם בשיווק ופרסום.במשרדה עובדים שניי סוכנים נדל"ן בכירים ומנוסים: טל גולדברשט וליאור ביזואי שגם אצלם השירות והמקצועיות הם מעל הכל. “אני ילידת דרום אפריקה ועליתי לארץ לרעננה עיר מקסימה בו גדלתי, כשהתחתנתי קניתי דירה בכפר סבא וגידלתי בעיר המדהימה הזאת 12 שנים את ילדיי כל התקופה התנדבתי בועדים ובהנהגת הורים ולכן המון אנשים מכירים אותי בעיר, כשנולד בני הרביעי חיפשתי בית ועברנו לגור בהוד השרון ולכן מנסיון אני מכירה ומתמחה בשיווק דירות יד שנייה בכל אזור השרון – כ"ס, רעננה, הוד השרון, ומושבים בשרון”, מספרת שרון לדבריה, “לאחר שעבדתי בחברת אמדוקס 15 שנה והגעתי לגיל שהחלטתי שבא לי שינוי כתוצאה מחיפוש בית לעצמי התאהבתי בתחום התיווך והחלטתי לפתוח משרד נדל"ן משלי שנותן שירות מהלב. משרדי נותן שרות אמין ייחודי ואישי לכל רוכש או מוכר נכס. שוכרים ומוכרים נכסים ימצאו אצלי אוזן קשבת לכל דרישותיהם. דירות שאצלי בבלעדיות לא ירגישו טיילת בבית אני אביא רק אנשים סופר רלוונטיים וגם אקח אתכם רק לדברים ש 95% עונה על מה שאתם מחפשים ה 5% נשאר לקליק. אז אם אתם רוצים למכור או שאתם מחפשים לקנות תפנו אלי ואשמח לעזור.”
איך התחיל? "פתחתי את המקום בספטמבר לפני כארבע שנים עם ההחלטה לעסוק במה שאני באמת אוהבת, והבנה שאצלי השירות בא מהלב ואני פה בשביל הלקוחות, החלטתי לפנות לתחום הנדל"ן, מתוך מקום של הבנת הצרכים של השוק הייחודי הזה והרצון להעניק לכל לקוח ולקוח, שירות אמין, ייחודי ואישי". מוכר או רוכש נכס היות וזו אחת העיסקעות המשמעותיות ביותר רגשי וכללי. התוצאה בהתאם, משרד נדל"ן בוטיקי ואיכותי בעיר כפר סבא הזוכה לרשימת לקוחות מובילים, שרובם חוזרים עצמם או מפנים לקוחות אליה עם המלצות חמות, וזאת בזכות השירות המקצועים והחם והן בזכות הקונספט, שירות פרטני ואישי לכל לקוח.
הייחוד שלנו: קונה, מוכר משכיר או שוכר נכס? "אצלנו במשרד כולם ימצאו אוזן קשבת לכל דרישותיהם, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כגדולים והבנת צרכי הלקוח והתאמת הנכס עבורו באופן אופטימלי. כמו כן, כל לקוח שמגיע אלינו זוכה לשירות מורחב הכולל ליווי של צוות מקצועי העוטף את העסקה מכל כיוון, כגון עורך דין, אדריכאל, חנויות ממולצות לרכישה, ואנשי מקצוע נוספים שמייעצים בזמן אמת בכל תהליך הקניה ו/או המכירה, שירות ההופך את העבודה איתי להיקפית ומותאמת לכל לקוח".
הקשר עם הלקוחות: אישי. פרטני. מקצועי! "הלקוחות שלנו הם לקוחות שמגיעים אלנו מפה לאוזן. אין לנו צורך ליזום פניה ללקוחות מאחר והלקוחות מגיעים אלינו בעקבות המלצות חמות". חשוב להדגיש כי אנחנו פה בשביל הלקוח ורוצים להקל עליו את התהליך ולכן דירות שאצלנו בבלעדיות הלקוחות לא ירגישו "טיילת בבית" מאחר ויגיעו אליהם רק אנשים סופר רלוונטיים לאחר שווידאנו בשיחה שאכן הנכס מתאים לצרכיהם. גם כל לקוח שנקח לראות נכסים נדאג להבין מה מה מחפשים ומה עונה על צרכיהם ב- 95%. למה רק 95%? כי ה – 5% שנותרו הם הקליק שיש ללקוח עם הנכס. אז אם אתם רוצים לקנות או למכור נשמח לכם לעזור".
הכנות מיוחדות: "אין הכנות מיוחדות במשרדי לתקופה הזו של הקיץ ומעברי הדירות וזאת מאחר ומשרדי נותן בכל מהלך השנה, שרות אמין ייחודי ואישי לכל רוכש או מוכר נכס. שוכרים ומוכרים נכסים ימצאו אצלנו אוזן קשבת לכל דרישותיהם. כמו כן, יש במשרדי שלל נכסים בבלעדיות. את רישמת הנכסים וכמו כן המלצות רבות וחמות ניתן לראות בעמוד הפייסבוק שלי .
אנדרסון נדל"ן שרות מהלב,
מאחלים לכל בית ישראל שנה טובה ומתוקה בעשייה וחדשנות

ירושלים 46, מדרחוב כפר-סבא
052-6148527

אי מייל: [email protected] | פייסבוק: אנדרסון נדל"ן Anderson Nadlan
אתר: brokerim.co.il/andershttps://www.madlan.co.il/agent/re_agent_kDE1UmAszbon

שרון אנדרסון

 


 


 

בתים ואנשים השקעות ונכסים

פגשנו את נאווה אדלשטיין, ממשרד התיווך 'בתים ואנשים השקעות ונכסים', והיא סיפרה לנו איך היא הגיעה לעולם הנדל"ן, על הפעילות הציבורית שלה והאני מאמין שמתבסס על לתת שירות מקצועי ואמין. "אני עוסקת בתחום הנדל"ן מזה 12 שנה, הגעתי לתחום לאחר שירות צבאי ארוך, שמשתי בתפקידי ניהול, משאבי אנוש וטיפול בפרט ורווחה של אוכלוסיות מיוחדות, ולאחר מכן עברתי לעבוד במגזר הפרטי בחברת yes במכירות ושימור לקוחות" מספרת נאווה שהתחילה את דרכה בעולם הנדל"ן באנגלו סכסון כפר סבא "ככל שצברתי ניסיון בעבודה גילתי עולם מרתק, מאתגר מקצועית, מגוון, דינמי ומשתנה כל העת, מה שמצריך חשיבה יצירתית ומתן פתרונות אינדיבידואליים המתואמים לכל מקרה ומקרה. תחום הנדל"ן משתלב מאוד טוב עם הצורך שלי לעבודה עם אנשים".

לאחר 10 שנות עבודה מהנות באנגלו סכסון כפר סבא פתחה את המשרד "בתים ואנשים השקעות ונכסים" לאור הדרישה של קהל הלקוחות שלה. על מנת להתאים את עצמה לעולם המתחדש, עברה נאווה הכשרות בתחומי פינוי ובינוי ותמ"א 38, גישור והשלמת ידע במימון לצורך התמקצעות מרבית ומתן מענה לכלל ההיבטים הנלווים לתחום עיסוק ייחודי זה.
בנוסף, נאווה, פעילה בתחום הציבור ומתנדבת בקהילה מתוך אמונה שכל אחד מאיתנו צריך לתרום למען הקהילה בה הוא חי. היא מתנדבת במסגרת ארגון הליונס זה עשור שלישי ומסייעת לילדים בתחום הדידקטי "האני מאמין עליו מבוסס השירות במשרד הוא לתת שירות מקצועי, אמין שטובת הלקוח לנגד עיננו וכל זאת לאחר ברור הצרכים האמתיים של הלקוח" היא מסבירה ומדגישה שהם לא יתפשרו על יושרה, שקיפות ומתן מלוא המידע הדרוש ללקוח לצורך קבלת ההחלטה והבחירה הכי נכונה לו "לפני הכל לא נתחיל בהליך לפני הכרת הלקוח והבנה מלאה של הצרכים שלו".
צוות היועצים במשרד, הם יועצי נדל"ן מקצועיים בעלי נסיון של 10 שנים ומעלה, אנשים מקצוענים עם מודעות שירות גבוה "היועצים הגיעו לעולם הנדל"ן אחרי ניסיון עשיר קודם מתחומים מגוונים: מהעולם הטיפולי, האירגוני ומתחומי האומנות והצילום אשר מביאים איתם ערך מוסף מניסיונם הקודם."

כיום מרבית הלקוחות של המשרד 'בתים ואנשים השקעות ונכסים', הם לקוחות חוזרים, לקוחות שמגיעים ביוזמתם בעקבות חווית שירות איכותית שחוו בעבר, "חבר מביא חבר" ועוד "הקשר עם הלקוחות מושתת על אמון והכרות קודמת. במקביל מגיעים לקוחות חדשים בעיקבות חשיפה של נכסים המוצעים למכירה." היא מסבירה.

שירותי המשרד העיקריים המוצאים ללקוחות הם שירותי תיווך, שיווק ומכירה של נכסים בערי השרון והמושבים בסביבה, נכסים למגזר הפרטי, המסחרי ולהשקעה "לאחרונה נכנסנו לעולם פינוי ובינוי, תחום שהולך להיות בין המובילים בעיקר לאור העדר קרקעות זמינות לבנייה באזורי הביקוש החמים." היא מציינת ומסבירה שבמשרד ניתן לקבל יעוץ והכוונה ומתן מענה לכל צורכי המעטפת הקשורים לחווית הקניה/ מכירה של נכסים מרגע ההיכרות הראשונית עם הלקוח וגם לאחר סגירת המעגל במעמד מסירת/ קבלת המפתחות של הנכס "מדובר בתהליך מורכב וארוך שמצריך קשר עם אנשי מקצוע נוספים מליווי בנקאי, ייעוץ אדריכלי ועיצוב פנים ואנשי מקצוע אחרים." היא מסכמת.

משעול בית הבד 21 כפר סבא, טלפון 09-7652554 נייד 052-8715215
קישור לאתר  |  קישור לדף הפייסבוק

מתווכים-נווה-בתים-ואנשים

מתווכים-נווה-בתים-ואנשים

פנינה בן גל בוטיק נדל"ן

אודות: לפני כעשור, בשנת 2008 פתחה לראשונה פנינה בן גל את משרד התיווך הראשון שלה בתל אביב, עשר שנים חלפו והיום נחשב המשרד שלה שממוקם "בכפר סבא הירוקה", כמשרד הבוטיק השכונתי המוביל באזור. היא נותנת מענה לתושבי השכונה ולתושבים חדשים, מכירה את השכונה על בוריה, מדירות שנמכרו ועד דירות עתידיות למכירה, עלויות, כמה ביקשו וכמה נמכר בפועל ובעיקר, אוהבת את העבודה שלה.

את הקרירה שלה, החלה בן גל בכלל במשרת ניהול, בחברות הייטק וקמעונאות. שיחה מקרית עם מכר הובילה אותה לנהל את פרויקט הנדל"ן שלהם, השאר הוא כבר היסטוריה "תמיד היתה לי חיבה לתחום ורציתי לעבוד בתחום הנדל"ן" היא מספרת "לאחר אותה הזדמנות שקבלתי, הוצאתי רישיון תיווך והתחלתי להתעמק בתחום, ככל שהתעמקתי יותר התאהבתי". בתחילה היא עבדה באזור תל אביב ועסקה בניהול נכסים, אחרי שהמשפחה התרחבה והנסיעות לתל אביב הפכו קשות, עברה המשפחה להתגורר בכפר סבא הירוקה ומהרגע הראשון, היא ידעה שפה היא רוצה לפתוח את המשרד שלה. "אני מאוד מאמינה בהתמקדות והתמחות באזור ספציפי" היא מסבירה "ובמשך זמן רב זה היה בראש שלי. כשעבדתי בתל אביב, ידעתי שאני רוצה לעבוד בשכונה שאתחבר אליה ולאחר שעברנו לכפר סבא הירוקה מרעננה, הבנתי שזה המקום. מהר מאוד התאהבתי בשכונה, צמצמתי את הפעילות בתל אביב ולפני כארבע שנים פתחתי את המשרד שלי בשכונה".

לאורך השנים, יצרה לעצמה בן גל שם טוב בקרב התושבים, החדשים והוותיקים "אני מאוד מוכרת בשכונה ואנשים יודעים שאצלי הם מקבלים שירות לצד איכות. אני כל הזמן מנסה לחשוב איזה שירות אני הייתי רוצה לקבל אם אני הייתי הלקוח" היא אומרת ומוסיפה שפתחה את המשרד לראשונה, לא מעט אנשים הרימו גבה למה היא מתמקדת רק במקום אחד "מהתחלה ידעתי שזו הדרך הנכונה לי ולאורך השנים, אני רואה שצדקתי".
ההתמחות: כאמור, ההתמחות של בן גל היא שכונת 'כפר סבא הירוקה', בעיקר דירות יד שנייה. היא מאוד מעורבת בקהילה, דבר אשר מאפשר לה זמינות גבוהה להצגת הנכסים ובעיקר המלצה מתוך היכרות אמיתית של האזור וזה לצד שירות מקיף ויחס אישי. היא מתמחה בתיווך נכסים למכירה השכרה ובניהול נכסים מלא לבעלי דירות משקיעים וברילוקיישן ונותנת מעטפת שלמה של בעלי מקצוע להשלמת עסקה מיטבית: עורכי דין, יועצי משכנתאות, מעצבי פנים ועוד. "מאחר ואני מכירה את השכונה בצורה הכי טובה שאפשר, כל בניין, רחוב, קבלן, מה הנוף שרואים מכל דירה ומה היתרונות והחסרונות של אותו נכס, אלו נכסים דומים שנמכרו, מה היה המחיר המבוקש ומה המחיר בפועל שנמכר וכמה זמן לקח למכור את אותו נכס," ברשימת העסקאות ברשות המיסים אני לא רואה רק מספר ותאריך מכירה, אלא אני מכירה את העסקה עצמה" היא אומרת "אני מכירה כמעט את כל הנכסים שיש למכירה בשכונה גם של קולגות שלי וגם שנמכרים באופן פרטי ולכן יודעת כל קונה אלו דירות נוספות הוא ראה ומה הם היתרונות והחסרונות האמיתיים של כל נכס, המידע הזה נותן לי יתרון עצום בניהול העסקה מול המוכרים ומול הקונים". היא מסבירה "אני מכירה הרבה מהלקוחות באופן אישי. לי ולמוכרים או הקונים, יש צרכים דומים אני מדברת בגובה העיניים אני יודעת למצוא לכל לקוח את הנכס המתאים לו ויודעת בדיוק מה היתרונות שיש לשכונה להציע. הילדים שלי הולכים פה לחוגים, למוסדות החינוך ולגינה, החברים שלנו מהשכונה ואני חיה פה".

הקשר עם הלקוחות: מאחר ובן גל חיה בשכונה ולא מגיעה כאורחת למכור דירות, גם הקשר שלה עם הלקוחות הוא מאוד חם, היא פוגשת אותם בסופר, בחוגים או בגן הילדים "לכן המשמעות לעשות את העבודה שלי כמו שצריך מקבל משמעות כפולה ומכופלת" היא אומרת "רוב הלקוחות שלי גם לאחר שהם מוכרים נכס, נשארים בשכונה, בדרך כלל הם משתדרגים ואנחנו נשארים בקשר וזה כיף. אני רואה לא מעט משפחות שהמלצתי להם לגור בשכונה והיום הם ממש מודים לי, אני מדברת ממקום מאוד חברי, אמיתי וכן".
בימים אלה, מרחיבה בן גל את המשרד ומגייסת עוד עובדים "אני רואה שהשיטה עובדת והיא טובה ולכן אין סיבה לא להמשיך באותה דרך" היא מסבירה "אני עובדת בשיתוף פעולה עם קולגות ובעלי מקצוע בשכונה, מתוך הרצון לקדם את תושבי השכונה וכמובן אני ממליצה רק על אנשים שאני מכירה ויש לי איתם ניסיון רב שנים והם מאוד מקצועיים ואיכותיים".

קניון כפר סבא הירוקה קומה שנייה – רפפורט 3 | 077-8100-677
פייסבוק- דירות בכפר סבא הירוקה פנינה בן גל נדל"ן
אתר- ben-gal.co.il | [email protected]

פנינה בן גל תמונת לקוח

 

 

RE/MAX ONE

מי בעסק: הזכיינים אלון וענת דיין, זוג בחיים האמיתיים וגם בעסק. אלון (43), מנכ"ל החברה ובפועל יושב בסניף כ"ס וענת, סמנכ"לית בחברה, אחראית על גיוס סוכנים חדשים וביחד עם איריס ברנשטיין, מנהלת מערך ההדרכה של הסניפים ועירית מיכאל, מאמנת הסוכנים, שלושתן מלוות ומדריכות את הסוכנים החדשים של החברה בכל שאלה, בקשה או עניין. אלון וענת דיין אף זכו בשנת 2016 בתואר אנשי השנה של רימקס ישראל. תחת חברת RE/MAX ONE,עובדים 4 סניפים המשווקים נכסים באזורים מוגדרים: סניף רמת השרון (רמת השרון והרצליה) מנוהל ע"י ליאת דלית, סניף רעננה המנוהל ע"י הדר מרקוס, סניף כפר סבא (כפר סבא והוד השרון) מנוהל ע"י אלון דיין וסניף כוכב יאיר-צור יגאל, אשר משווק נכסים באזור אלפי מנשה, כוכב יאיר-צור יגאל וצור יצחק ומנוהל ע"י אסתי רוגוב. לרשות המשרדים שלנו עומדים כ-60 סוכנים אשר עברו תהליך הכשרה מקיף ומעמיק והם מבחינתי הכוח האמיתי של המשרד.

איך התחיל: "הרומן שלי עם עולם הנדל"ן החל לפני כ-14 שנים, כשפתחתי את רימקס בנס ציונה, כי החלטתי להפוך משכיר לעצמאי, תחום הנדל"ן מאוד קרץ לי והחלטתי ללכת על זה עם רימקס. הגעתי לתחום הזה בלי ניסיון ובלי עבר בתחום, אבל מהר מאוד התברר לי שבחרתי בצעד שנכון לגמרי עבורי. תוך כמה שנים מכרתי את הסניף בנס ציונה (מתוך שיקולים גיאוגרפיים), ורכשתי את הזיכיון של סניף כפר סבא. בהתחלה עבדנו אני ועוד כ-8 סוכנים, תוך התרכזות בתחום היד שנייה בנדל"ן, קרי השכרה, קנייה ומכירה של נכסים. כיום RE/MAX ONE באזור השרון חולשת על פני 4 סניפים עם כ-60 סוכנים אשר הגיעו מקשת רחבה של עיסוקים. אלו, עברו הכשרה מקצועית בביה"ס לנדל"ן של RE/MAX ישראל והפכו בזכות הידע ושיטות העבודה הייחודיות שלנו, לאנשי מקצוע מובילים בתחומם."

הייחוד שלנו: "מבחינתי הכוח האמיתי של המשרד שלנו RE/MAX ONE, הוא מערך הסוכנים העצום, שמחבר בין סוכני המשרד המסייעים זה לזה", מבהיר דיין בגאווה. "כמו כן, מי שמשתמש בעקרונות שאנו מלמדים בהכשרה (יושר, יושרה, אמינות, שקיפות, מקצוענות, מצוינות, אחריות, מחויבות ונחישות), מגיע הכי רחוק בתחום הזה ולראייה, אנחנו משרד התיווך המדורג בין עשרת המשרדים המצליחים ברימקס ישראל, עם 4 סניפים משגשגים באזור השרון וסוכנים המגיעים לעבודה חדורי מוטיבציה גבוהה ועם חיוך. כולם, מחויבים להצלחה ובעלי אחריות אישית ואתית גבוהה. כל סוכן אצלנו חותם על קוד אתיקה המחייב אותו לעבוד על פי עקרונות אלו."

הקשר עם הלקוחות: "להיות סוכן נדל"ן זה להגשים לאנשים את החלום הכי גדול שלהם – בית! וכשאתה נמצא בשליחות אדירה שכזו, אתה חייב לזכור שטובת הלקוח היא טובתך ולהיפך. יתרה מכך, עבודת השטח של הסוכנים מביאה עימה גם קשרים אישיים עם הלקוחות שלנו וגם מצבים בהם לקוח מביא לקוח, בשל רמת שירות גבוהה, יחס אישי וזמינות גבוהה לכל לקוח. בכל עסקת נדל"ן אנו שמים דגש על הכרת הלקוח וצרכיו האישיים, כולל ההיבט הכלכלי, המצב האישי ואפילו חשיבה לטווח ארוך, למשל זוג צעיר ללא ילדים המחפש דירה ומעוניין במיקום הקרוב לבתי ספר, כבר במהלך החיפוש, נעזור להם ונרחיב את טווח האופציות, על מנת לתת בידם מספר אופציות מתאימות לבחירה."
תקופת חופשות יולי אוגוסט : "אנחנו ב- RE/MAX ONE תמיד ערוכים ומוכנים כולל לתקופות עומס ולחץ של הרבה לקוחות שמחפשים אחר העסקה המוצלחת וההוגנת ביותר. לרוב בתקופות החופשים, לקוחות רבים מנצלים את הזמן הפנוי לחיפוש אחר נכס עתידי למגורים. חופשת הקיץ היא תקופה המהוות אופציה מצויינת ללקוחות עתידיים, ולכן אנו זמינים 24/7 ומוכנים עם שלל הצעות של נכסים יד שנייה למטרות קניה/מכירה או השכרה."

כפר סבא, התע"ש 14 מרכז חאן בבא 09-7424737
קישור שני לאתר | קישור ראשון לאתר |קישור לדף הפייסבוק

מתווכים-רימקס


"BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק מרכז מסחרי צורן" – חשוב לבחור במתווך הנכון

עולם הנדל"ן הוא אינסופי. לכן, זה לא משנה כמה תקראו ותחקרו על התחום, שכן אף פעם לא תצליחו להבין באמת את כלל רבדיו. בהחלטה משמעותית כל כך כמו בחירת דירה, קיימים מספר פקטורים המצריכים התייחסות רצינית ומעמיקה. את חלקם אתם מכירים ואת חלקם לא, אך מה שבטוח הוא שבשביל לטפל בכל אחד מן המרכיבים באופן הנכון והמדויק ביותר חייבים לפנות למתווך נדל"ן מקצועי ובעל ניסיון רב.

אל הראיון עם אירית ישי סדן, מנהלת משרד התיווך הידוע " BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק", הגענו עם הרבה ידע מקדים. גם אנחנו חשבנו שלאור ניסיון החיים העשיר שלנו, אין אף אספקט שאנחנו לא מודעים אליו. אך כבר בתחילת השיחה, נוכחנו לגלות שהמצב הפוך לחלוטין. למזלנו, אירית הסבירה לנו את תהליך רכישת הדירה מתחילתו ועד סופו והבהירה לנו את החשיבות העצומה שיש למתווך הנדל"ן בתוך המשוואה.

במשרד התיווך "BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק" עוסקים בעיקר במכירה והשכרה של נכסים יד שנייה. כל לקוח שמעוניין בנכס במחיר אטרקטיבי, שקשה למצוא בכפר סבא וסביבתה אך קל מאוד למצוא בצורן, ברמת אמיר ובקדימה, מקיים שיחת היכרות עם אחד מהמתווכים הפרפקציוניסטים של המשרד.

במשרד קיים צוות מתווכים מעולים, אשר יעניק לכם אך ורק את הטוב ביותר ויתנהלו מולכם בשקיפות מלאה, בסבלנות ובמקצועיות. הצוות כולל את מתווכי הנדל"ן הבאים: הרצל סדן , שרון ריגלר, יעל וולנסקי ופמלה כרמלי. כולם בעלי תעודת הסמכה וניסיון של שנים רבות.

כאמור, התהליך מתחיל בשיחה מקדימה אשר במהלכה דנים על מספר נושאים מהותיים כגון: תקציב, טעם אישי, סוג נכס וכדו'. אירית מציעה לכם 2 טיפים חשובים טרם הפגישה: הגדירו ככל האפשר את העדפותיכם האישיות ובדקו את מצב הכספים שלכם.

אירית ישי סדן, מנהלת ביהום. באדיבות ביהום נדל"ן

אירית ישי סדן, מנהלת ביהום. באדיבות ביהום נדל"ן

בשלב הבא מתחיל סבב הבדיקות, אשר במסגרתם תוזמנו לפגישת היכרות ולסיור נכסים. אירית מסבירה לנו כי מתווך מקצועי מזהה את הנכסים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר עבור הלקוח, ומקשר אותו לבעלי המקצוע הרלוונטיים בין אם מדובר בעורכי דין, שמאים, יועצי משכנתאות, קבלנים, מעצבים או אדריכלים. כל זאת, נועד על מנת להתאים את סביבת המגורים לצרכיו השונים של הלקוח.

וכעת, הגענו לישורת האחרונה – קבלת המפתח לנכס שלכם. מבחינת אירית והצוות, זהו החלק המשתלם ביותר בעבודתם שכן לטענתם אין תחושה טובה יותר מלראות את החיוך, האושר והסיפוק על פניו של הלקוח בסיום המסע. ובמידה ותבחרו במתווך הנכון, הזיכרון מהתהליך הארוך הזה ייתפס אצלכם כחיובי ומהנה, שכן תמיד היה מישהו שנתן לכם גב.

הטיפ החשוב ביותר של אירית נוגע בדיוק בנקודה הנ"ל: בחרו במתווך שאוהב את עבודתו. לטענתה, אהבה היא המרכיב המשמעותי ביותר לעבודה נטולת פשרות, ורק בעזרתו ניתן להגיע למעמד בכיר בעולם הנדל"ן הישראלי. הודות לאירית, ברור לנו עכשיו יותר מתמיד שהדרך לדירה המושלמת תלויה אך ורק במתווך הנכון.

"BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק מרכז מסחרי צורן"
כתובת: דרך לב השרון 42, מרכז מסחרי צורן
טלפון ופקס המשרד: 09-8989818
טלפון אירית ישי סדן: 050-7543044
טלפון הרצל סדן: 050-7543500
טלפון שרון ריגלר: 054-7879238
טלפון יעל וולנסקי: 054-7745667
טלפון פמלה כרמלי: 054-5794627
קישור לפייסבוק
קישור למייל

צוות המשרד. באדיבות ביהום נדל"ן

צוות המשרד. באדיבות ביהום נדל"ן

 

לירן דיין, יועץ נדל"ן

למצוא מתווך נדל"ן אמין ומקצועי — זה אפשרי!
בעונת הקיץ ולרגל החגים אנחנו מחדשים את המלאי ומוסיפים נכסים ייעודיים לאנשים המחפשים אחר נכס לקניה או מכירה.

מהצד שלנו: לירן דיין יליד כפר סבא, בן 27, יועץ נדל"ן בכיר בחברת הנדל"ן המובילה בכפר סבא REMAX ONE. לירן נכנס לעולם הנדלן לפני כ- 5 שנים, מיד עם שחרורו מהצבא "תחום הנדלן תמיד משך אותי". כיום מחזיק ברשיון תיווך לאחר שעמד בדרישות מבחן המתווכים, כמו כן, סיים את הקורסים של REMAX ONE ו-REMAX ISRAEL שמקנים כלים והכוונה בכל הקשור לעולם הנדלן.
לירן מתמחה בליווי לקוחות במכירה וקנית נכסים בכפר סבא ומעניק ללקוחות יחס אישי, אמין ומקצועי, תוך מתן דגש על הבנת הצרכים החשובים ביותר ללקוח.
רימקס ישראל מונה כ 1200 סוכנים ברשת, לירן מתברג בין הסוכנים המובילים, עם המון שאפתנות ועבודה קשה מגיע להישגים מרשימים. חבר במועדון הזהב פרימיום ומועדון ה- PLATINUM היוקרתי לשנים 2014-2019.
מהצד שלו: מזה חמש שנים אני מנהל ומשווק נכסים בכפר סבא והסביבה, המוטו שלי הוא "חיבור ללקוח", בתחום זה אנו פוגשים מדי יום המון אנשים, ואחד הדברים החשובים ביותר שאני שם עליו דגש הוא להתאים את עצמי ללקוח על מנת לתת לו תחושת ביטחון.
בעיסוק שלי כמתווך אני לוקח חלק ב'עסקת חייהם' של הלקוחות שלי, ולכן חשוב לי לשים דגש על אמינות, מקצועיות, יחס אישי והתאמת הצרכים בהתאם לתקציב הלקוח.

הייחודיות שלנו: ב – REMAX ONE עובדים היום כ- 30 סוכנים בכפר סבא. "אצלנו הגודל כן קובע", במשרד קיים מבחר גדול של נכסים למכירה הכולל פרויקטים חדשים ובעיקר נכסים מיד שניה שביניהם דירות, דירות גן, דופלקסים, פנטהאוזים דו משפחתיים ועוד.
"כשפונה אלי לקוח לצורך קנית נכס, יש בפניי מגוון רחב של נכסים להציע לו בזכות מאגר הנכסים העצום שקיים במשרד- זה כוח!
ומהצד השני של מכירת הנכס, אני מקבל שיתוף פעולה מלא מכל הסוכנים במשרד ומחוצה לו, דבר זה מגדיל משמעותית את מאגר המתעניינים ואת הסיכויים להגיע לעסקה.
בכל עסקה אני מקפיד לתת לכל לקוח, קונה או מוכר, לא רק יחס אישי ומקצועי אלא גם הכוונה. זה בא לידי ביטוי ע"י היענות לדרישות הלקוח, הקשבה, הבנת הצרכים שלהם ועפ"י זה להגיע לתוצאות. מעבר לייעוץ, איתור נכסים וסינון בהתאמה לצרכי הלקוח, אנו מלווים את הלקוח בכל השלבים עד חתימת העסקה.
כאשר אני מקבל נכס בבלעדיות, אני מבצע את כל הבדיקות הדרושות בכדי להביא את המידע האמין ביותר ללקוחות שלי.
אני עושה הכל לטובת הלקוח, על מנת שהלקוח יצא הכי מרוצה שאפשר".

טיפ קטן וחשוב לפני שמתחילים בחיפושים: מהם האזורים העדיפים עליכם? מה חשוב לכם שיהיה באזור? בידקו את האזורים השונים, רישמו מה יש בכל אזור והכינו רשימה של אזורים שאתם מעוניינים להתגורר בהם. חשוב, כמובן, להתחשב בתקציב שלכם ובסדר העדיפויות שלכם על מנת להגיע לרשימה מהימנה שתביא אתכם למציאת דירה במהירות וביעילות.

התע"ש 14, כפר-סבא
טלפון: 052-5111202

www.remax-israel.com/dayanliran

לירן דיין

 

 

ליאת ענבר, יועצת נדל"ן. תיווך, שיווק ויזמות נדל"ן בכפר סבא והסביבה

העסק: RE/MAX ONE רי/מקס כפר סבא – תיווך, שיווק ויזמות נדל"ן בכפר סבא והסביבה
מי בעסק: ליאת ענבר(49), יועצת נדל”ן בכירה בחברת הנדל”ן המובילה RE/MAX ONE רי/מקס הארצית, ילידת כפר סבא ואמא ל- 3 בנות.
מגיעה לתחום הנדל”ן לאחר שנים ארוכות בתחום הייעוץ הארגוני ובעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תואר שני בתקשורת ובוגרת קורס הנחיית קבוצות וניהול הדרכה בארגונים.
“תחום הנדל”ן הוא קריירה שנייה עבורי. במשך 15 שנה עסקתי בייעוץ ארגוני ואישי בארגונים. עבדתי עם מנהלים ועובדים על שיפור יכולות הניהול, עבודת צוות, תקשורת בינאישית ושרות איכותי. כמו כן, במסגרת עבודתי בתחום זה, פעלתי תחת הכובע של שופטת בתחרות השרות הארצית של המרכז הישראלי לניהול ואף הובלתי תהליכי שינוי בארגונים, העברתי הרצאות וסדנאות והקמתי קהילה של כ- 450 יועצים שלומדים אחד מהשני ומתפתחים בלמידה וירטואלית ואישית. לאחר שצברתי ניסיון בהובלת שינויים בארגונים, בחרתי לעשות צעד נוסף – שינוי תחום לטובת עיסוק שמאז ומתמיד עניין אותי :תחום הנדל”ן.זה תחום שבו אנשים עושים שינויים משמעותיים בחיים הפרטיים שלהם ויכולים להסתייע בניסיון שלי בתחום הובלת תהליכים. יתרה מכך, במשך שנים ארוכות זכה מוסף הנדל”ן בעיתון להיות החביב עלי הודות לעסקאות אשר פורסמו בו, מה שהוביל אותי לאירועי בתים פתוחים ולמידת התחום בצורה פרטנית יותר” .
הדרך לעבודה ברימקס הארצית לאחר בדיקה מעמיקה של האופציות העומדות לראשותי, בחרתי להצטרף לרשת רימקס, המקום בו למדתי את רזי המקצוע לעומק דרך הכשרה מקיפה ותמיכה מקצועית אותה מקבלים הסוכנים. עבורי, להיות סוכנת נדל”ן משמעו להיות שותפה, למעברים ושינויים שאנשים עושים בחיים שלהם ולכן בעיני, זו שליחות למצוא עבור הלקוחות את הבית הנכון עבורם. ואת כל זאת ועוד, מאפשרת לי העבודה ברימקס. אחרי הכל, מדובר ברשת הגדולה באזור השרון ואני עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הסוכנים במשרד וגם עם סוכנים חיצוניים בהתאם, וביחד אנחנו עוזרים לעסקאות להתקדם. חשוב לציין כי בבסיס ההצלחה שלי ושל הרשת, נמצאים לא רק אנחנו -סוכני הרשת, אלא גם מבחר הנכסים הגדול של הרשת הכולל פרויקטים חדשים, עסקאות ודירות של נכסי יד שנייה ועוד. אלו ושיתופי פעולה עם אנשי מקצוע נוספים, החל מאדריכלים, קבלנים, עורכי דין, שמאים וגם עובדי עירייה – חשובים לא פחות עבור הצלחת העסקה,
הייחוד שלי בתחום: “אני מאמינה שעסקים עשים קודם כל עם אנשים ורק אחר כך עם הקירות והמספרים, קרי הנכס. ולכן, אני מביאה סקרנות, אהבת אדם והקשבה בשילוב עם חשיבה מסחרית, לכל עסקה. אך לא רק! בשל ניסיוני בתחום הייעוץ הארגוני, אני מביאה סטנדרטים גבוהים של שרות, יחד עם יכולת לזהות הזדמנויות ולנהל מו”מ לטובת הלקוחות שלי – קונים ומוכרים כאחד.הלקוחות שלי נמצאים בכל שלב של מחזור החיים: זוג צעיר שרוצה לרכוש את הבית הראשון שלו, או כאשר משפחה מתרחבת ויש צורך למכור ולחפש אחר נכס שיתאים לצרכי המשפחה ולהיפך, כאשר הילדים גדלים ועוזבים את הבית ולכן הלקוחות מחפשים אחר נכס המתאים יותר לצרכיהם. מבחינתי, מאחורי כל דלת יש סיפור חיים, אנשים עם צרכים וחששות ורצונות.
תפקידי לזהות מה הלקוחות שלי צריכים, ולהביא את כל הידע, הניסיון והקשרים שלי על מנת להשיג להם את העסקה הטובה ביותר.

התע”ש 14, כפר סבא
טלפון: 052-8668461

mailto:[email protected]

ליאת ענבר

 

 

 


 

כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר