הצעת השבוע
הצעת השבוע

לרציניים בלבד: בכמה נמכרו שלושה חדרים ברחוב השרון בכפר סבא?

עסקאות הנדל"ן האחרונות בכפר סבא ובסביבה. וגם: הצעה אחת מעניינת לדירה חדשה מתמ"א ברעננה

פורסם בתאריך: 27.11.18 08:29

דירת שלושה חדרים, ברחוב השרון בכפר סבא, 85 מ"ר, קומה רביעית מתוך 13, עם ממ"ד, מרפסת שמש של 12 מ"ר, שתי מעליות , חניה מקורה, בבניין חדש, בקרבת מרכז העיר. נמכרה ב-1.7 מיליון שקל באמצעות RE/MAX ONE.
המחיר המבוקש היה 1.85 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך חצי שנה.

דירת שלושה חדרים וחצי, ברחוב הדקל בכפר סבא, 101 מ"ר, קומה רביעית מתוך חמש, משופצת, עם מרפסת של 10 מ"ר, מעלית וחניה. נמכרה ב-1.755 מיליון שקל באמצעות RE/MAX ONE.
המחיר המבוקש היה 1.85 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים.

דירת ארבעה חדרים, ברחוב חטיבת גבעתי ברעננה, קומה רביעית, עם מרפסת שמש, מעלית וחניה. נמכרה ב־2.245 מיליון שקל באמצעות אחוזת הנדל”ן רעננה.
המחיר המבוקש היה 2.29 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים.

דירת ארבעה חדרים, ברחוב הפרחים בשכונת 2005 ברעננה, קומה ראשונה, עם מרפסת שמש דרומית, מעלית, חניה מקורה ומחסן. נמכרה ב־2.31 מיליון שקל באמצעות אחוזת הנדל”ן רעננה.
המחיר המבוקש היה 2.4 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך חודש.

קוטג’ עם שבעה חדרים, ברחוב הרצל ברעננה, 196 מ”ר בנוי על מגרש של 390 מ”ר. נמכר ב־4.35 מיליון שקל באמצעות אחוזת הנדל”ן רעננה.
המחיר המבוקש היה 4.5 מיליון שקל. הבית עמד בשוק במשך חצי שנה.

דירת גן עם חמישה חדרים, ברחוב שלונסקי ברעננה, משופצת, בבניין של שבעה דיירים, עם גינה מטופחת, חניה מקורה ומחסן. נמכרה ב־3.39 מיליון שקל באמצעות אחוזת הנדל”ן רעננה.
המחיר המבוקש היה 3.55 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים וחצי.

דירת שלושה חדרים, ברחוב הר מירון בשכונת יד התשעה בהרצליה, עם אופציה להרחבה של שני חדרים, קומה שנייה. נמכרה ב־1.48 מיליון שקל באמצעות ok תיווך ושיווק נדל”ן.
המחיר המבוקש היה 1.55 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשיים.

דירת דופלקס עם חמישה חדרים, בפרויקט מומה ברחוב בן גוריון בהרצליה, 140 מ”ר, מרפסות של 50 מ”ר, מעלית ושתי חניות, בבניין בן שנה וחצי. נמכרה ב־3.385 מיליון שקל באמצעות ok תיווך ושיווק נדל”ן.
המחיר המבוקש היה 3.46 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים.

דירת גג עם שלוש חדרים, ברחוב התפוח בשכונת נווה עמל, עם אופציה להרחבה של שני חדרים נוספים. נמכרה ב־1.63 מיליון שקל באמצעות ok תיווך ושיווק נדל”ן.
המחיר המבוקש היה 1.73 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים.

דירה חדשה בפרויקט תמ”א ברחוב הפרטיזנים בהרצליה, קומה רביעית, עם מרפסת שמש, מעלית וחניה. נמכרה ב־2.1 מיליון שקל באמצעות ok תיווך ושיווק נדל”ן.
הדירה חדשה מקבלן ונמכרה במחיר המבוקש.

הצעת השבוע

הצעת השבוע

הצעת השבוע

ההצעה דירת גג עם ארבעה חדרים, ברחוב בר אילן ברעננה, לפני תמ"א, קומה שלישית ואחרונה, עם חניה. לאחר התמ"א תתקבל: דירה חדשה בקומה רביעית, עם מרפסת שמש של 30 מ"ר, מטבח מאובזר, שכירות של 6,000 שקלים בזמן הבנייה. המחיר המבוקש: 2.2 מיליון שקל. לפרטים נוספים: יעל מש.ו.ר נדל"ן, 052-2741656 או במשרד: 09-8800200.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר