שכונת גבעת אשכול. צילום עזרא לוי
שכונת גבעת אשכול. צילום עזרא לוי

"תהפוך לשכונה יוקרתית": פרויקט גבעת אשכול יוצא לדרך, כך הוא יראה

היתר בנייה ראשון ניתן לשלושה בניינים במתחם. 224 הדירות הקיימות יחודשו, ובנוסף ייבנו עוד 169 דירות חדשות

פורסם בתאריך: 9.9.19 11:51

פרויקט קדמת הדרים בשכונת גבעת אשכול, ברחובות השקמה והגפן שבצפון מזרח כפר סבא, יוצא לדרך, זאת לאחר שניתן היתר בנייה ראשון לשלושה בניינים במתחם. כך מסרה היום עיריית כפר סבא. במסגרת הפרויקט יחודשו 224 דירות קיימות וייבנו עוד 169 דירות חדשות.

מהעירייה נמסר כי חברת שריקי גרופ, שזכתה במכרז שפרסמה החברה הכלכלית של כפר סבא, כבר החלה בימים אלו את תהליך חידוש השכונה, שבמהלכו תשקם ותחדש עשרה בנייני מגורים. על פי התוכנית, בכל בניין יתווספו שתי קומות, בהן דירות ארבעה חדרים. בקומה העליונה ייבנו פנטהאוזים ובקומה התחתונה דירות גן. בדירות החדשות ייבנו גם מרפסות שמש.

הדמיה פרויקט קדמת הדרים. באדיבות עיריית כפר סבא

"במסגרת הפרויקט יזכו הדיירים הוותיקים לחיזוק הבניין בו הם מתגוררים מפני רעידות אדמה, לחידוש תשתיות הבניין ומראהו, כמו גם במרפסת שמש לכל דירה וחדר ממ"ד", מסרה העירייה, "במקביל, דיירים חדשים שיבקשו לרכוש דירות בפרויקט, יזכו בפרויקט דיור בר השגה והורדת מחירי הדירות, למען צעירי כפר סבא".

ראש העירייה רפי סער אמר כי "מדובר בהתארגנות מבורכת, המיטיבה עם כל הגורמים, בראש ובראשונה עם התושבים. אנו משקיעים רבות בכל האזור ובמתחם כגון קדמת הדרים, הכולל מספר בניינים, יש לנו יכולת, כעירייה, לשפר את התכנון הכולל, במטרה לשפר את איכות חיי התושבים, היוצאים נשכרים מכל הבחינות. אני שמח שהפרויקט יצא לדרך לאחר שהעירייה נתנה את היתר הבנייה, ואני בטוח שהפרויקט הזה יהווה ציון דרך לשאר הפרויקטים שאנו מתכננים בימים אלו בעיר".

מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, אלעד קנדל אמר כי "הפרויקט יביא להתחדשות בשכונות המזרחיות ועתיד לגרום לצעירים להיטמע בשכונות הוותיקות. אנשי המקצוע ילווי את הפרויקט בכל השלבים, הן מבחינה מקצועית והן בליווי הדיירים".

מחברת שריקי גרופ: נמסר כי "השכונה תשנה את פנייה ותהפוך לשכונה יוקרתית. כל חזיתות המבנים ישופצו, ומספר החדרים של הדירות הקיימות יגדל. בכל בניין ייבנה לובי מודרני, מעלית, מרפסות, וכל דייר חדש יקבל חניה ובנוסף פיתוח סביבתי. בכל מבנה שייכלל בפרויקט ייבנו גם דירות מגורים נוספות, לרבות דירות גן ודירות גג – ויוסדרו החניות סביב המבנה. המטרה שלנו היא לאפשר התחדשות עירונית וגם ליצור מקומות דיור חדשים לזוגות צעירים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגיד רפי סער כמה שילם לך שריקי וכמה קיבלו החברים שלך

  2. חיים

    ומה קורה כרגע עם פינוי בינוי?…אני רואה שמטפלים רק בתמ"א 38…רוב הדיירים ברחוב לוי אשכול 45 כבר חתמו מה קורה עם פינוי בינוי?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר