מנכ"ל חברת אושילנד, אביב כהן, ראש העיר רפי סער ומנכ"ל חברת סגמנט סתיו שחם
מימין: מנכ"ל חברת אושילנד, אביב כהן, ראש העיר רפי סער ומנכ"ל חברת סגמנט סתיו שחם בפתיחת המשרדים החדשים בעיר. צילום סגמנט

מיליון שקל בשנה: חברת ההייטק של סתיו שחם חנכה משרדים חדשים בכפר סבא

סגמנט טכנולוגיות מידע שכרה משרדים בשטח 1,500 מ"ר במתחם O-TECH באזור התעשייה עתיר ידע. שחם: "כתושב כפר סבא אני גאה לתרום להיקף הפעילות של העיר"

פורסם בתאריך: 29.12.19 17:45

חברת ההייטק סגמנט טכנולוגיות מידע, בבעלות סתיו וחן שחם, חנכה ביום חמישי האחרון את מרכז פעילותה בישראל בכפר סבא. סגמנט טכנולוגיות שכרה את המשרדים, בשטח 1,500 מ"ר, במתחם O-TECH באזור התעשייה עתיר ידע בעיר, לתקופה של 20 שנה בעסקה המוערכת בכ-20 מיליון שקל. היא מצטרפת לחברת סודה סטרים, נקס אינשורנס, פינסטרה וחברות נוספות שפתחו משרדים במתחם. טקס הפתיחה התקיים במעמד ראש העירייה רפי סער ומנכ"ל אושירה ואביב כהן.

מדובר בחברה ישראלית בינלאומית שהוקמה על ידי סתיו שחם, ואחיו, שניהם קצינים בכירים לשעבר ביחידה 8200. החברה עוסקת בתחום פתרונות טכנולוגיים לניהול שרשרת אספקה, תהליכים פיננסים ותהליכי ייצור במפעלים יצרניים ומעסיקה כ-70 עובדים בישראל.

שחם, שהיה גם הבעלים של הפועל כפר סבא, הוא איש עסקים שגם כיכב בעונה האחרונה של תכנית "הכרישים" בערוץ קשת 12. הוא משקיע בחברות סטארטאפ ובמיזמים שונים בתחום ההייטק.

קומפלקס O-TECH הינו מתחם משרדים המוקם על ידי חברת אושירה, בעלת אושילנד, בשטח של כ-100 אלף מ"ר ומיועד לחברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות.

שחם: "מדובר בעוד צעד של התרחבות החברה. העתקת מרכז הפעילות לקומפלקס במתחם ההייטק עתיר ידע בכפר סבא נעשתה מתוך אמונה בעיר כפר סבא הנמצאת בתנופת צמיחה ופיתוח. כתושב העיר אני גאה לתרום להיקף הפעילות של העיר והאזור כולו. מדובר בחנוכה כפולה: חנוכת מרכז הפעילות בחג החנוכה ולכן, זו הזדמנות לאחל לכל בית ישראל שנה טובה ולעירנו כפר סבא להמשיך לשבור שיאים של חדשנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כריש ? בקושי קרפיון !

    גנב דעת מס 1 בעיר
    במקום אחר היו בועטים אדם כזה שניסה להשמיד את מועדון הדגל של העיר ולא נותנים לו פרסום חינם !

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר