פרויקט o-tech. צילום יח"צ

חמישה מיליון שקלים לעשר שנים: טרקאייס טכנולוגיות שכרה משרדים בכפר סבא

החברה שכרה 400 מ"ר בקומפלקס O-TECH שצמוד לאושילנד. המנכ"ל רונן גבאי: "המעבר הוא חלק מהתפתחות החברה וכניסה לשווקים חדשים בינלאומיים"

פורסם בתאריך: 3.2.20 08:25

חברת טרקאייס טכנולוגיות שכרה 400 מ"ר בקומפלקס O-TECH שבונה חברת אושירה במזרח כפר סבא, סמוך לקניון אושילנד. החברה תעביר לקומפלקס את מטה המשרדים שלה, ושכרה את השטח לתקופה של עשר שנים בסכום מוערך של חמישה מיליון שקלים.

טרקאייס עוסקת בפיתוח וייצור של טכנולוגיות ייחודיות ושדרוג יכולות אנושיות ורובוטיות בתחומי הספורט האתגרי, העולם הביטחוני בתעשיית הרכב, ומפתחת טכנולוגיות לניווט ללא GPS לתחום הצבאי. החברה מצטרפת לחברות נוספות שכבר אכלסו את הבניין הראשון בפרויקט, בהן סודהסטרים, ריג'ס, פינסטרה, next insurance סגמנט טכנולוגיות ונובו נורדיסק.

קומפלקס O-TECH כולל שלושה מבנים, בשטח כולל של כ-52 אלף מ"ר ונמצא בכניסה לרחוב עתיר ידע. שטחי המשרדים והמסחר בבניין הראשון שווקו במלואם. בנייתו של הבניין השני אמורה להסתיים בחודש יוני השנה ובנייתו של הבניין השלישי אמורה להסתיים לקראת סוף שנת 2021.

רונן גבאי, מנכ"ל חברת טרקאייס טכנולוגיות: "המעבר לקומפלקס O-TECH הוא חלק מהתפתחות החברה וכניסה לשווקים חדשים בינלאומיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר