השכונה הירוקה. צילום עזרא לוי

בכמה עלה המחיר הממוצע של דירה להשכרה בכפר סבא? ומה התשואה הממוצעת? כל המספרים

סקירה שערך יו"ר לשכת שמאי המקרקעין לשעבר, מומחה הנדל"ן אוהד דנוס, מצביע על עלייה משמעותית במחיר ההשכרה הממוצע של דירות בנות שלושה חדרים בעיר. מחיר ההשכרה של דירות ארבעה חדרים נותר ללא שינוי

פורסם בתאריך: 25.5.20 16:17

מחירי הדירות להשכרה בכפר סבא עלו בממוצע ב-1.9 אחוז אחוז במחצית הראשונה של שנת 2020, לעומת שנת 2019. כך עולה מסקירה של יו"ר לשכת שמאי המקרקעין לשעבר, מומחה הנדל"ן אוהד דנוס.

מנתונים שאסף דנוס, המבוססים על סקירה של יותר מ-2,500 דירות ברחבי הארץ המוצעות כיום להשכרה, עולה כי במחיר השכירות לדירות של שני חדרים בכפר סבא נרשמה דווקא ירידה של 6.06 אחוז בממוצע – 3,100 שקלים לחודש השנה לעומת 3,300 שקלים לחודש בשנת 2019, כך לפי דנוס.  

מחיר ההשכרה של דירות בנות שלושה חדרים בעיר עלה, לפי דנוס, בשיעור משמעותי של 8.11 אחוז – 4,000 שקלים בחודש בממוצע השנה לעומת 3,700 שקלים בחודש בשנה שעברה. מחיר ההשכרה של דירות ארבעה חדרים בכפר סבא נותר, לפי דנוס, ללא שינוי – 4,700 שקלים בחודש בממוצע. מחיר ההשכרה של דירות בנות חמישה חדרים בכפר סבא עלה ב-5.45 אחוז, מ-5,500 שקלים בחודש בממוצע בשנת 2019 ל-5,800 שקלים בחודש השנה.

עוד לפי דנוס, מחירה הממוצע של דירת ארבעה חדרים בכפר סבא ברבעון הראשון של שנת 2020 עומד על 1.92 מיליון שקלים, כך שהתשואה השנתית הממוצעת על דירה בכפר סבא עומדת על 2.9 אחוזים.

אוהד דנוס. צילום כפיר סיוון

דנוס הסביר את מתודת הסקירה: "נסקרו יותר מ-2,500 מודעות ביקוש של דירות המוצעות להשכרה כיום. ההצעות עברו הליך סינון שמאי מקצועי שכלל ניכוי דירות בשטח חריג, נכסים מיוחדים כגון דירות גן/גג ועסקאות חריגות. בהמשך בוצעה הפחתה למחירי ביקוש כמקובל. הנתונים שהתקבלו נבדקו ותואמו מול מאגרי מידע נוספים (גלויים ובתשלום) וכן, מול טבלאות הלמ"ס. מחירי הדירות הם מהסקירה הרבעונית האחרונה אותה אני מפרסם דרך קבע מדי רבעון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר