עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

מנפלאות התקופה: באופוזיציה דורשים לבטל את ישיבת ועדת התכנון כי לא שמעו טוב בזום

חברי האופוזיציה במועצת עיריית כפר סבא נטשו את ישיבת הוועדה המקומית בזה אחר זה. בעיריית כפר סבא אומרים מנגד שלא היו תקלות ושהקלטת הישיבה מוכיחה זאת

פורסם בתאריך: 31.5.20 18:09

חברי האופוזיציה במועצת עיריית כפר סבא מבקשים לבטל את ישיבת מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שהתקיימה ביום ראשון שעבר בזום בטענה שבעיות טכניות מנעו מהם לשמוע את הדיון כראוי. בגלל הטענה על תקלות נטשו החברים את הישיבה. בעיריית כפר סבא אומרים מנגד כי חברי האופוזיציה עזבו את הישיבה בזה אחר זה מבלי שהיו תקלות ושהקלטת הישיבה מוכיחה שלא היו כאלה.

במכתב ליו"ר הוועדה המקומית, ראש העירייה רפי סער שנשלח ביום שני שעבר, כתבו אסנת ספורטה, אמיר סילבר, הדר לביא, יוסי סדבון, פנחס כהנא, צביקה צרפתי וקרן חגואל-גרשון: "מתחילת הדיון היה קושי לשמוע את הדיון וכן חבר ועדה שבקש לדבר ולהגיב על דברי השמצה של חבר הוועדה (אחר), לא ניתן לו. לאורך הישיבה היו תקלות והפרעות בסאונד שהקשו על קיומה. העובדה שיש בעיות בשמיעת הדיון, והבקשה לדבר נכתבו גם בצ'ט והובאו לידיעת מנהלת הישיבה. מסיבות אלו נטשנו את ישיבת הועדה. הדיונים אתמול היו בנושא חשוב (כשראש העיר הוסיף בפתיחת הדיון התייחסות משלו לנושא הדיפו). השקענו זמן רב ומחשבה בלימוד תוכנית אזור התעסוקה המוביל. פנחס (חבר המועצה פנחס כהנא, א"א) היה זה שביקש את הדיון במליאה. היה לנו הרבה מה לתרום לדיון".

באופוזיציה מזכירים כי "בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוציא צו ביניים האוסר על עיריית פתח תקוה לקיים ישיבת מועצה באפליקציית זום. בישיבת מליאת הוועדה המקומית לתכנון וביניה שלשום, נוכחנו שדברי השופט ש'מדיה דיגיטאלית שכזו עלולה למנוע מחברי המועצה להשמיע את דעתם כראוי והיא נתונה לשליטת גורמים חיצוניים', נכונה. מסיבות אלו ועל בסיס התקדים בפתח תקוה, אנו דורשים לבטל הישיבה ולקיימה מחדש".

מעיריית כפר סבא נמסר: "מדובר בטענות שאין כל קשר בינן לבין המציאות. מליאת הוועדה המקומית התקיימה ביום ראשון השבוע, בהמשך להחלטת ועדת המשנה להציג את תוכנית פארק תעסוקה המוביל בפני חברי המליאה. התכנית, להתחדשות אזור התעשייה הישן, הוצגה עם תחילת הישיבה, אז החלו חלק מחברי האופוזיציה לעזוב את הישיבה בזה אחר זה, לכאורה בשל תקלות טכניות בשמיעת הישיבה שהתקיימה בזום. יצוין כי אף לא אחד מחברי הקואליציה ציין תקלות כלשהן, וגם הקלטת הישיבה שנעשתה באמצעות הזום, מעידה כי הישיבה הייתה ברורה ונשמעה היטב, לרבות תמלול בעת הישיבה, שנעשה לטובת הנגשתה למי שנדרש בכך. אי לכך, כל טענה כי הסיבה לנטישת הישיבה הייתה תקלות טכניות חוטאת לאמת. עוד יצויין, כי במוצאי שבת ביקשו חברי האופוזיציה לקיים ישיבה פרונטלית, אך נענו בשלילה עקב הנחיות משרד הבריאות, על פיהן מתנהלת עיריית כפר סבא. אנו מצרים כי היו חברי אופוזיציה שבחרו לעזוב ישיבה שדנה בנושא כה חשוב לתושבים, לעיר כפר סבא ולהתחדשותה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר