הדמיית שער העיר בכפר סבא תכנון: משה צור אדריכלים בוני ערים בע״מ הדמייה: אלכס לובימוב ומיכאל לין

35 קומות של מגורים, בילויים ומסחר: הומלצה להפקדה תוכנית שער העיר בכפר סבא

המגדל ייבנה בסמוך למחלף כפר סבא - רעננה דרום ויכלול גם בתי קולנוע, בריכת שחיה, מסעדות ועוד. יחידות המגורים יהיו קטנות בשטח של 50 מ"ר

פורסם בתאריך: 23.2.21 08:09

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בכפר סבא המליצה להפקיד ולקדם בוועדה המחוזית את תוכנית "שער העיר", במסגרתה יוקם מגדל עסקים, בשילוב מסחר ומגורים, בגובה של כ-35 קומות באזור המוכר כמשולש כפר סבא-רעננה, בסמוך למחלף כפר סבא רעננה דרום. התוכנית ממוקמת בסמיכות לתחנת הרכבת הכבדה רעננה דרום, בסמיכות לנתיב ותחנה עתידית של המטרו ופרויקט "מהיר לעיר" ובסמוך לכביש 531. התוכנית כוללת, כאמור, שילוב של תעסוקה ומסחר עם יחידות מגורים קטנות עד 50 מ"ר, תעשייה עתירת ידע, אולמות תצוגה ומכירה, בתי מלאכה, בתי קולנוע, בתי שעשועים וגני אירועים, מעבדות מחקר ופיתוח, מבני תרבות, בידור ותקשורת, מרפאות, מכונים רפואיים, מעבדות בתי חולים, מתקני ספורט – אולמות ומכוני כושר, בריכת שחייה, מבנה לוגיסטי, מקומות בילוי והסעדה ועוד.

ראש העירייה רפי סער אמר: "המתחמים העסקיים הם ברכה לעיר ואנו חווים פריחה של חברות חדשות, שבוחרות לקבוע את מושבן בכפר סבא, בהיקפים שלא ידענו כמותם שנים רבות. תוכנית 'שער לעיר' תייצר הזדמנויות רבות לתעסוקה בעיר ותעשיר את חיי התושבים. אנחנו בתחילת הדרך והצוות המקצועי ימשיך לשקוד על התוכנית וייעולה לטובת תושבות ותושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זמי

    כל "המשולש" ייהפך לריכוז מפלצות מרובות קומות . חוץ מהרעיון החדש הזה מתגלגלות עוד 3 תכניות בשלב מתקדם של עוד לפחות 3 מגדלים כאלו!! ומהצד השני של 531 , בצידו הדרומי של המשולש עוד שני מגדלים!
    הכל מתבסס על תכנית תחבורה ישנה בלי פתרונות תנועה ותחבורה ציבורית, תנועת הולכי רגל. הכל צפוף, גיבוב בטון עצום וגבוה והכל תחת הכותרת להקדים את הרשויות האחרות בבניית מרכזים כאלו. איפה הוועדה המחוזית? מינהל התכנון בכלל?

  2. יהודה אלידע

    נחמד שגם כפר סבא מנסה להיות מנהטן, אבל למה כל הבניה הזאת יושבת על אחד המסלולים המעטים לכניסה ויציאה בהוד השרון? עירית הוד השרון צריכה לדרוש בתמורה להסכמתה הקמת מחלף יעודי על כביש 4 שיתחבר ישירות למרכז העיר (דרך השרון צומת הבנים).

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר