תוכנית יוספטל, שכ' יוספטל - יער קורין, חברה מתכננת

תכנית יוספטל: מפגש שיתוף ציבור ראשון יתקיים בשכונה

פרט לפעילות מהנה לילדים, יינתנו במפגש הסברים אודות התכנית, ויתקיימו שולחנות עגולים בהם ירוכזו תובנות מהתושבים. התכנית מתפרסת גם על שטחים ממזרח לשכונה

פורסם בתאריך: 21.10.21 08:35

מפגש שיתוף ציבור ראשון לפרויקט התחדשות עירונית בשכונת יוספטל ייערך ביום ראשון הקרוב (24.10), בשעה 17:00 בגן הבנים (רח' דויד המלך 3). בפתח הכנס יתקיימו פעילויות שונות לילדים במסגרת תחנות מהנות. לאחר מכן, יינתן הסבר מפורט על תהליך פרויקט ההתחדשות העירונית, וייערך שיתוף ציבור בהצגת ניתוח המצב הקיים והסוגיות התכנוניות. שיתוף הציבור יבוא לידי ביטוי בין היתר באמצעות תחנות מידע ושולחנות עגולים, במסגרתם ירוכזו תובנות מתושבי השכונה על הצרכים ורצונותיהם בשטח, על מנת להביאם לידי ביטוי בשלב תכנון הפרויקט. במקביל לכך, תתקיים במקום הצגת ילדים "שכנים טובים" מאת תיאטרון קרן אור, לרווחת ילדי התושבים.

ראש העירייה, רפי סער: "אנו בפתחו של השלב הראשוני בפרויקט ההתחדשות העירונית של שכונת יוספטל, ואני מזמין את התושבים להגיע ולהביע את השקפתם על עתיד השכונה, לקחת חלק משמעותי בעתיד השכונה והאזור כולו. באמצעות תכנית פינוי-הבינוי נייצר מרחב אחיד בין החדש למתחדש, נייצר מרחבים ירוקים חדשים, נרווח את שכונת יוספטל, נגדיל את היצע המגורים העירוני. שיתוף הציבור בפרויקט החדש הוא חלק משמעותי ביותר ואינטגרלי בתהליך, ולכן השתתפות התושבים והשמעת קולם הינה קריטית להצלחת התהליך".

סגן ומ"מ ראש העירייה, עו"ד איתן צנעני, מחזיק תיק השכונות: "שכונת יוספטל הנה שכונה ותיקה מאוד ולנו יש את הכבוד להוביל פרויקט ענק של התחדשות וצמיחה וליצור מרחב אורבני חדיש המותאם למאה ה-21. עמדתם של תושבי השכונה חשובה מאוד לתהליך, ותסייע לנו להניע את הפרויקט באופן מיטבי. בנוסף, פרויקט הכינוס הקהילתי הוא הזדמנות חשובה עבור התושבים לפגוש את צוות התכנון והצוות המקצועי של העירייה, ולקחת חלק בפרויקט שישדרג את איכות חייהם".

 

מדובר בתכנית פינוי-בינוי נרחבת בשכונת יוספטל ובשטחים הצמודים לה ממזרח. התכנית תקודם בעבודה משותפת של רשות מקרקעי ישראל וצפויה לכלול תוספת של יחידות דיור חדשות, מתוכן כ-15% יוקצו לטובת זוגות צעירים תושבי העיר. התכנית תוביל להקמת אלפי יחידות דיור חדשות, שטחים ירוקים, מבני מסחר ומבני ציבור לרווחת התושבים.

שכונת יוספטל הוותיקה, אשר נוסדה כמעברה בתחילת שנות ה-60, מכילה כיום 1,051 יחידות דיור במסגרת 83 בנייני מגורים. השכונה מכילה בנייה מגוונת הכוללת בין היתר מבנים צמודי קרקע ובנייני רכבת. פרויקט הפינוי-בינוי יאפשר בין היתר הרחבת השכונה ותוספת שטחים באמצעות הרחבת תחום התכנית לשטחים ממזרח, והמהווים חלק מתחום הבינוי של העיר כפר סבא על פי תכנית המתאר המחוזית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם אפשר לראות את המפגש ביום ראשון של פינוי בינוי און ליין?
    תודה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר