הדמיה מתחם סוקולוב, משרד דרמן ורקבל אדריכלות בעמ
הדמיה מתחם סוקולוב, משרד דרמן ורקבל אדריכלות בעמ

44 דירות ייהרסו: אושרה במחוזית תוכנית הפינוי-בינוי במתחם סוקולוב

במקום הדירות שייהרסו ייבנו 134 דירות חדשות, חלקן קטנות, בשישה בניינים של 6 עד 10 קומות. הפרויקט כולל גם מבני ציבור, מרתפי חניה ושטחי מסחר

פורסם בתאריך: 21.6.22 08:44

תוכנית הפינוי-בינוי במתחם סוקולוב אושרה בימים האחרונים בוועדה המחוזית. מתחם סוקולוב נמצא בין הרחובות הגולן לחרמון, ומוגדר כמוקד משמעותי להתחדשות מרחב לב העיר . התוכנית מציעה התחדשות מתחמית הכוללת מבני מגורים, מבנה מגורים מעורב תעסוקה ומבנה ציבור משולבי מסחר, תעסוקה, מגורים ושטח ציבורי פתוח. מדובר על כ-2,500 מ”ר שטחי מסחר בקומת הקרקע, וכ-2,500 מ”ר שטחי תעסוקה. במסגרת הפרויקט ייהרסו 44 דירות קיימות וייבנו במקומן 134 יחידות דיור, בתמהיל דירות מגוון כאשר 20% יחידות יהיו קטנות.

 

כמו כן הבינוי יהיה בגובה מדורג. הםרויקט כולל שישה בניינים בגובה של בין 6 ל-10 קומות. התכנית מכילה ייעול שטחים ציבוריים והפיכתם מחניון עילי קיים למבני ציבור המתפרסים על כ- 8000 מ"ר, וכן כיכר שכונתית חדשה עם דופן מסחרית באזור הצפון מזרחי. כמו כן ציינו בעירייה כי המתחם מתחבר לרשת השבילים הירוקה העירונית הקיימת. עוד צויין כי בתחום התכנית וסביבתה מוגדרת שמירה על מערך העצים הבוגרים בהתאם לאישור אגרונום העיר. בתחום הפרויקט מתוכננים במרתפי החנייה כ-317 מקומות חנייה וחניון ציבורי תת קרקעי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר