הדמיית תוכנית כיסופים, קרדיט: evolve
הדמיית תוכנית כיסופים, קרדיט: evolve

481 דירות חדשות, בניינים של עד 22 קומות: המליצה להפקיד את תוכנית כיסופים

צעד חשוב קדימה: מליאת הוועדה המקומית המליצה להפקיד את תוכנית ההתחדשות העירונית בשכונת כיסופים הוותיקה. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 30.8.22 08:33

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה המליצה ביום ראשון לוועדה המחוזית, להפקיד את תוכנית ההתחדשות לשכונת כיסופים. תוכנית ההתחדשות לשכונה שהוקמה במהלך שנות ה-50, משתרעת על שטח של 22 דונם, ברחובות יבנה, הרב גולד ותל חי. התוכנית כוללת הריסת 160 יחידות דיור הקיימות כיום בשכונה ב-9 בניינים וותיקים, והקמת מתחם מגורי חדשני ועדכני, הכולל 481 יחידות דיור ב-9 בנייני מגורים חדשים, והקמת מבני ציבור, ביניהם מרכז קהילתי חדש, שני גני ילדים חדשים, בית כנסת, ושטח ציבורי פתוח וירוק.

התוכנית תוכננה על ידי משרד האדריכלים "רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים" ומקודמת על ידי חברת "קבוצת גבאי" שנבחרה על ידי דיירי המתחם. בנוסף כוללת התוכנית גם את המשך פיתוח רשת השבילים הירוקים, חניות תת קרקעיות, הסדרת צומת תל חי יבנה, הרחבת רחובות יבנה והרב גולד ושימור 106 עצים בוגרים. מבין 9 הבניינים החדשים הצפויים להיבנות, שניים יהיו בגובה של 22 קומות, כאשר שאר הבניינים יהיו בגובה של 6-10 קומות.

 

יש לציין, כי כחלק מההליך קיימה העירייה מפגש מקוון עם כ-150 מתושבי השכונה. ראש העירייה רפי סער אמר: "העירייה מקדמת מספר מתחמים ברחבי העיר, בין היתר בשכונות כיסופים, יוספטל, ששת הימים ועוד, ודואגת לספק לתושבי העיר בינוי נכון ומדויק, תוך איזון בין צורכיהם ורצונותיהם לבין הצרכים הציבוריים והסביבתיים".

הדמיית תוכנית כיסופים, קרדיט: evolve

הדמיית תוכנית כיסופים, קרדיט: evolve

חבר המועצה ומחזיק תיק התכנון, יובל לוי: "השלמנו השבוע בשכונת כיסופים את הכנת התוכנית האמיתית הראשונה לפינוי ובינוי בשכונה. ייצגתי את התושבים בדרישה לחידוש השכונה עוד בקדנציות הקודמות, באופוזיציה, כשהנהגת העיר התנגדה וטענה שלא ניתן לבצע זאת, ואחר כך הביאו לאישור תוכנית לשיכון 'רכבת' עם דירות ללא חלונות בכלל. היום הגענו לתוכנית איכותית שתתן מענה לכולם ברמת איכות חיים".

הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית של קבוצת גבאי, אמר: "בשנתיים מאז בחרו בנו דיירי המתחם לקידום הפרויקט, עבדנו בצורה מאומצת מול העיריה ומול המנהלת להתחדשות עירונית ואני שמח על כך שהעבודה נשאה פרי. המתחם שאושר הינו מהסנוניות הראשונות להתחדשות עירונית מאסיבית בעיר ואנחנו רואים בכפר סבא עיר בעלת פוטנציאל מצוין לפרויקטים מסוג פינוי בינוי ורוצים להעמיק את פעילות החברה במתחמים נוספים בעיר".

הדמיות: evolve


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר