פרויקט רוטשילד 11 בכפר סבא, צילום יחצ ינוב
פרויקט רוטשילד 11 בכפר סבא, צילום יחצ ינוב

הבית החדש של מנור סולומון: החל איכלוס פרויקט רוטשילד 11. מה קרה בשנתיים למחירי הדירות?

במקום הבניין שנהרס נבנה בניין בן תשע קומות ובו 20 דירות, שנמכרו כבר לפני כשנתיים. המחירים והשינוי שהתרחש מאז, בכתבה

פורסם בתאריך: 18.9.22 07:37

החל איכלוס פרויקט רוטשילד 11 של חברת ינוב בכפר סבא. החברה קיבלה טופס 4 לבניין החדש שנבנה, בניין בן 9 קומות ובו 20 דירות חדשות. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 2-3 חדרים ודירת פנטהאוז בשטח של כ-170 מ"ר + מרפסת בשטח של 82 מ"ר שמתפרסת על קומה שלמה. נבנה גם חניון תת קרקעי שבו חניות לכל 20 הדירות בבניין. אדריכלית הפרויקט היא הנה ערן ממשרד ערן אדריכלים. הפרויקט קיבל ליווי פיננסי מחברת כלל.

כל הדירות בפרויקט נמכרו לפני יותר משנתיים. דירת 3 חדרים בשטח 80 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת נמכרה ב- 2.15 מיליון שקלים.  דירת 2 חדרים בשטח 50 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר נמכרה ב-1.6 מיליון. מאז עלו המחירים בכ-20 אחוזים.

אחד השכנים בפרויקט החדש הוא הכדורגלן מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל, שסלל את דרכו לטופ של אירופה ומשחק כיום בפולהאם מהפרמייר ליג באנגליה. סולומון, שגדל בשכונת כפר סבא הירוקה ומשפחתו עדיין מתגוררת שם, רכש דירת 2 חדרים חדשה בפרויקט בשטח של 60 מ"ר + מרפסת בשטח של 12 מ"ר בקומה הראשונה.

 

הפרויקט ממוקם במרכז העיר כפר סבא, לא רחוק מרחוב ויצמן, במיקום מרכזי ושוקק ליד אזור מסחר ובילוי וצירי תחבורה ראשיים. תחנת הרכבת נמצאת במרחק הליכה והיציאה לכביש 4 ולכביש 531 החדש היא במרחק של דקות נסיעה בודדות.

שגיא לנצ'נר, מנכ"ל ינוב, אמר: "אנו שמחים לאכלס את הפרויקט ברחוב רוטשילד ולהמשיך לחדש את מרכז העיר בכפר סבא. הפרויקט הזה מצטרף לשלל הפרויקטים שהחברה יוזמת ובונה בעיר. בקרוב אנו צפויים גם לאכלס פרויקט ברחוב ויצמן ולהתחיל פרויקטים חדשים במרכז העיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר