הדמיית פרויקט רמז בכפר סבא, קרדיט: 3dvision
הדמיית פרויקט רמז בכפר סבא, קרדיט: 3dvision

233 דירות חדשות: אושרה להפקדה תכנית התחדשות ברחוב רמז בשכונת עלייה

מדובר בתכנית להריסת חמישה בניינים משותפים ותיקים בהם 66 יחידות דיור, כאשר במקומם ייבנו שלושה בניינים חדשים בני שמונה קומות. 20% מהדירות החדשות יהיו בשטח של עד 80 מ"ר. בתוכנית גם קומת מסחר בכל בניין

פורסם בתאריך: 22.11.22 08:14

בשורה טובה לתושבי רחוב רמז בשכונת עליה בכפר סבא: ועדת המשנה להתחדשות עירונית של הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז, אישרה להפקדה את התכנית להתחדשות עירונית ברחוב והיא תוצג כעת להתנגדויות. מדובר בתכנית להריסת חמישה בניינים משותפים ותיקים בהם 66 יחידות דיור, כאשר במקומם ייבנו שלושה בניינים משותפים חדשים בני שמונה קומות שיכילו 233 יחידות דיור, 20% מתוכן יהיו בשטח של עד 80 מ"ר. בבניינים החדשים יהיו קומת מסחר ותעסוקה, 6 קומות רגילות וקומת גג.

שטח התכנית עומד על 8.8 דונם, כאשר 1,080 מ"ר יוקצו להקמת מבני ציבור, 600 מ"ר שטחי מסחר ו-760 מ"ר תעסוקה בקומת הקרקע של המתחם המרכזי. בנוסף, מתוכנן מבנה ציבור סמוך לכיכר ציבורית באזור צפון-מערב המתחם. המתחם מתחבר לרשת השבילים הירוקה העירונית הקיימת, בדופן העורפית לכיוון מערב, ומאפשר את העצמתה. בתחום התכנית וסביבתה מוגדרת שמירה על מערך העצים הבוגרים בתחום התכנית בהתאם לאישור אגרונום העיר.

בהחלטת הוועדה המחוזית צוין כי לאורך רחוב רמז מוצעת חזית פעילה המשלבת מסחר ומשרדים בקומת הקרקע. בצומת הרחובות רמז-האחדות מוצע שימוש ציבורי בקומת הקרקע ובנוסף מבנה ציבורי ייעודי בגובה 5 קומות. עוד צוין בהחלטה כי התכנית נותנת מענה פרוגרמתי לקיבולת של עוד שני מתחמי התחדשות במרחב השכונה אשר טרם החלו הליכי תכנון לגביהם.

מיכה גדרון, יו"ר הוועדה המחוזית, ודינה בן עבו, מזכירת הוועדה, קבעו בהחלטתם כי לאחר שבחנה את התכנית ושמעה את נציגי מנהל ההנדסה של עיריית כפר סבא ועורכי התכנית החליטה הוועדה להפקיד את התכנית בכפוף למספר תנאים, שאם לא ימולאו תוך שישה חודשים התכנית תבוטל.

יזמית התוכנית היא חברת "בוני התיכון" והתכנית תוכננה על ידי משרד "חן אדריכלים" מהרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר