הדמיית פנטהאוז בפרויקט ענב 360 בכפר סבא, באדיבות ענב נדלן
הדמיית פנטהאוז בפרויקט ענב 360 בכפר סבא, באדיבות ענב נדלן

שתי קומות ובריכה בגג: דירת פנטהאוז בכפר סבא נמכרה ב-11 מיליון שקלים

דירת הפנטהאוז נמכרה בפרויקט ענב 360 של חברת ענב נדל"ן במתחם התחדשות העירונית בשכונת תקומה. הקומה התחתונה היא בשטח של 220 מ"ר. דירות שלושה חדרים בפרויקט נמכרות בהחל מ-2.4 מיליון

פורסם בתאריך: 2.5.23 09:09

עסקה מפתיעה: עם התחלת עבודות הבנייה במתחם ההתחדשות העירונית בשכונת תקומה בכפר סבא, נסגרה עסקה למכירת פנטהאוז בפרויקט בסך של 11 מיליון שקלים.  בפרויקט מוצעות דירות 3 חדרים החל מ- 2.4 מיליון שקלים. מדובר בפרויקט ענב 360 של חברת ענב נדל"ן.

דירת הפנטהאוז שנמכרה משתרעת על פני שתי קומות. הקומה התחתונה הינה בשטח של 220 מ"ר וכ-70 מטר מרפסות, והקומה העליונה היא גג פרטי עם עלייה מתוך הבית, בשטח של 200 מ"ר ובריכה בגודל של 40 מ"ר. בנוסף, גובה התקרה יהיה כ-4.5 מטר נטו בחללים המשותפים – סלון, פינת אוכל ומטבח. בבניין יהיו בסך הכל  4 מעליות, הרוכש יקבל 2 חניות תת קרקעיות ומחסן.

 

מדובר במתחם הכולל הריסת 294 יחידות דיור קיימות ובניית כ-1,070 חדשות במקומן, ב-14 בניינים בני 9-28 קומות. הפרויקט קיבל היתר בנייה ותחילת העבודות בשטח היו כבר בחודש פברואר האחרון. תחילה ייבנו שני מגדלים בני 28 קומות, שיכללו 122 יחידות דיור כל אחד ובסך הכל כ- 244 יחידות דיור. בשלב הבא יוקמו שני מגדלים נוספים, ולאחר מעבר הדיירים הוותיקים למגדלים החדשים, יחל שלב הריסת המבנים הישנים והמשך הבנייה והשלמת הפרויקט.

כמו כן, העירייה תבנה במסגרת בניית השכונה גם מתחם גני ילדים שיהוו מענה לזוגות הצעירים שיתגוררו בשכונה. בנוסף, בכל בניין יהיו חללי עבודה משותפים ומאובזרים בהם יוכלו הדיירים בבניין לעבוד בצורה נוחה ואיכותית. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים 'קיקה ברא"ז'. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, כאשר מחיר דירת 3 חדרים הינו החל מ- 2.4 מיליון שקל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר