מפת התחבורה של קריית הצעירים, דוברות העירייה
מפת התחבורה של קריית הצעירים, דוברות העירייה

תכנית קריית הצעירים: יוצא לדרך מכרז ראשון לבניית 748 דירות

חלק ניכר מהדירות יוקצו לתושבי העיר כפר סבא בהנחה משמעותית של עד מיליון שקלים בדירות 3, 4 ו-5 חדרים. התכנית היא חלק מפרויקט הצעירים הכולל גם התחדשות בשכונת יוספטל

פורסם בתאריך: 24.7.23 08:30

הפעימה הראשונה של פרויקט הצעירים יוצאת לדרך: רמ"י הוציאה 748 יחידות דיור לשיווק ליזמים בשכונת קריית הצעירים, המתוכננת להיבנות בצפון מזרח העיר כפר סבא, על פי העקרונות של בנייה נמוכה ותשתיות עיר חכמה, תוך שמירה על הריאות הירוקות בעיר. חלק ניכר מהדירות יוקצו לתושבי העיר כפר סבא בהנחה משמעותית של עד מיליון שקלים בדירות 3, 4 ו-5 חדרים. מדובר בפעימה ראשונה של דירות שייצאו לשיווק במסגרת הפרויקט, הכולל כ-3,200 יחידות דיור (למכירה ולהשכרה במחיר מפוקח). על פי לוח הזמנים המתוכנן העירייה יחד עם המדינה יתחילו בהקמת תשתיות מתקדמות בתחבורה תחילה ורק לאחר מכן יחל פיתוח של פתרונות דיור רב גילי, מבני חינוך וקהילה, מעונות סטודנטים ודיור מוגן למען עתידם של תושבי העיר, וצעירי העיר בפרט.

 

קריית הצעירים היא נדבך אחד מפרויקט הצעירים שאושר על ידי מועצת העיר, וכולל  גם כ-950 יחידות דיור חדשות במסגרת תכנית התחדשות עירונית שכונת יוספטל ועוד כ-500 יחידות דיור שייבנו סביב האצטדיון החדש, שייבנה במקומו של אצטדיון לויטה הוותיק.

עוד הדגישו בעירייה כי לראשונה יבצע משרד התחבורה את כלל התשתיות התחבורתיות בטרם אכלוס השכונות החדשות. ראש העירייה, רפי סער, אמר:  "התכנית החשובה והמשמעותית בתולדות כפר סבא יוצאת לדרך. עם אישור פרויקט הצעירים ברוב גדול במועצת העיר, אנחנו פותחים בשיווק הדירות, כדי להבטיח למשפחות הצעירות בעירנו דיור איכותי במחיר שפוי. כפר סבא היא העיר הראשונה שזכתה להתחייבות מהממשלה לביצוע כלל התשתיות החדשות בעיר, בטרם אכלוס התושבים בשכונות החדשות, ותוך השקעה של מאות מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות גם בחלקים הוותיקים של העיר. פרויקט הצעירים יבטיח את שדרוג התשתיות של כל העיר, ייתן דגש לריאות הירוקות ויביא בשורה ענקית למשפחות העיר בכל התחומים, ביניהם חינוך, תעסוקה ליד הבית, שימור השטחים הירוקים ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר